(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';
بوژی در اصل یک کلمه فرانسوی است كه در لغت به معنای محور است. طبق تحقیقات صنعت بوژی از سال 1968 میلادی (1347 شمسی) توسط چند شرکت ایرانی وارد ایران شده است. مسلما از آن زمان تا کنون هم طراحی بوژی ها تغییر کرده است و هم تناژ بارها و محموله ها بالا رفته است. از این رو می توان گفت بوژیرانی یک صنعت است.
بوژی ها برای حمل بار های 96 تن به بالا استفاده می شوند:
ارتفاع از سطح زمین : 1.70 متر
تعداد چرخ در هر محور : 8 چرخ
کشنده ها معمولا 10 چرخ دارند، بجز خودرو های جدید MAN که 12 چرخ دارند.
بسته به وزن محموله تعداد این محور ها می تواند کم یا زیاد شود. یعنی هرچه بار سنگین تر شود تعداد محور ها بیشتر می شود و طبیعتا تعداد کشنده های ان بیشتر خواهد بود.
بوژی ها بر خلاف ظاهر سخت و خشن و خشکی که دارند به راحتی توسط فشار روغن هیدرولیک بر روی انها اعمال کنترل می شود.
حمل بار توسط بوژی ها شرایط خواصی را می طلبد . از راه و جاده گرفته تا مسائل ترافیکی و تجارب رانندگان.
جالب است بدانید که حد اکثر سرعت یک بوژی و کشنده آن به همراه محموله چیزی کمتر از 30 کیلومتر بر ساعت است. در بعضی مواقع کار به حدی حساس است که راننده بوژی مجبور می شود با 5 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. حرکت یک بوژی مستلزم صورت گرفتن هماهنگی های خاص با پلیس راه کشور و سازمان راه داری و در بعضی مواقع وزارت نفت و نیرو است. بوژی ها فقط از 6 صبح تا 6 عصر مجاز به حرکت هستند و در شب و روز های تعطیل حق تردد در جاده ها را ندارند. این دستگاه ها همیشه باید با دو اسکورت در عقب و جلوی محموله حرکت کنند. در بسیاری از جاده های کشور و همچنین پل هایی که توانایی حمل وزن و بار آن را ندارند، شرکت های حمل و نقل خود موظفند راه های فرعی جهت عبور مجموعه بوژی و کشنده ها بسازند، که خود این امر هزینه های سر سام آوری را به دنبال دارد.
(توجه داشته باشید که این خودرو برای عبور و مرور بدون بار در جاده ها هم نیاز به صدور بارنامه ترافیکی و اسکورت دارد)
قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان
البوم
631_d_20110308_1126129335.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/631_d_20110308_1126129335.jpg
20110307_1810369012.jpg
20110308_1981062681.jpg
service_sample_20110205_1290050259.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/service_sample_20110205_1290050259.jpg
_20160203387249.jpg
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور
دستورالعمل جابجايي محموله ترافيكي در راه هاي كشور(سرعت مجاز.مقررات مربوط به ارتفاع .مقررات خاص.نظارت و تخلفات)
سرعت مجاز
دستورالعمل جابجايي محموله ترافيكي در راه هاي كشور(کلیات و تعاریف.مقررات مربوط به وزن .علایم هشداردهنده و اسکورت .)
گِریدِر یا شیبساز، که بطور معمول به ماشین تسطیح جاده اطلاق میشود، از ماشینآلات سنگین مهندسی میباشد که دارای یک تیغهٔ بزرگ برای تسطیح سطوح میباشد. بیشتر مدلها دارای ۳ اکسل با یک موتور و کابین تعبیهشده در بالای اکسل عقب در انتهای ماشین میباشند.
بیل هیدرولیکی (Hydraulic Excavator) که در فارسی بیشتر بیل مکانیکی نامیده میشود از ماشین سنگین عمرانی و مهندسی میباشد که شامل بازوی مفصلی، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی در زیر میباشد. این ماشین ارتقاء یافتهٔ بیلهای بخار میباشد.
بوژی در اصل یک کلمه فرانسوی است كه در لغت به معنای محور است. طبق تحقیقات صنعت بوژی از سال 1968 میلادی (1347 شمسی) توسط چند شرکت ایرانی وارد ایران شده است. مسلما از آن زمان تا کنون هم طراحی بوژی ها تغییر کرده است و هم تناژ بارها و محموله ها بالا رفته است. از این رو می توان گفت بوژیرانی یک صنعت است.
کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند
ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود