(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; گامی برای تخصص گرایی در صنعت حمل و نقل - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، آغاز فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی را گامی برای تخصص گرایی در صنعت حمل و نقل برشمرد و خواستار تحقیق و پژوهش علمی در خصوص مسائل بخش حمل و نقل آذربایجان غربی شد.


به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، داریوش نصر در دیدار با سردار ناصر اصلانی؛ فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالحسین، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار کرد: طرح تشکیل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها با هدف تخصصی تر شدن فعالیت های وزارت راه و شهرسازی اجرا می شود.
وی با اشاره به تغییر ساختار اداره کل حمل و نقل و پایانه های استانها و ادغام مدیریت راهداری ادارات کل راه و شهرسازی استانها با این ادارات گفت: استان آذربایجان غربی در اجرای طرح تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای پیشتاز بوده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از زحمات و تلاشهای نیروی انتظامی به ویژه رئیس پلیس راه استان در اجرای موفق طرحهای راهداری زمستانی و نوروزی گذشته تقدر و تشکر کرد و تصریح کرد: پیشنهاد می شود یک تیم کارشناسی با حضور تمامی صاحب نظران فعالان عرصه حمل و نقل به منظور بررسی و مطالعه علمی مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل تشکیل شود و  از مشورت های بومی و محلی استفاده کنند و نتایج را با ارائه راهکارهای کارآمد و به شکل یک مقاله و تحقیق علمی به کمیسیون ایمنی راههای کشور ارائه دهند.

نصر با اعلام اینکه ساختار نو در اداره کل راه و شهرسازی استان در حال شکل گیری است، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان به شکل حرفه ای و تخصصی در حوزه های ساخت و توسعه راهها و  شهرسازی با معیارهای هویت گرایی و گسترش معماری ایران اسلامی فعالیت دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایحان غربی در این دیدار لوح یادبوی به فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اهدا کرد.
همچنین در مراسم نکوداشت و تجلیل از شهروند نمونه سال 95 در عرصه ترافیک، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به عنوان نمونه ترافیکی انتخاب و با اهدای تندیس و لوح سپاس از تلاش و زحمات ایشان قدردانی کردند.

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود