(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; افت شدید کرایه حمل کانتینری در هشت سال گذشته - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

به دنبال شرایط پیچیده در صنعت کشتیرانی، نرخ کرایه حمل کانتینری در ماه آگوست سال جاری میلادی به پایین تر سطح از بحران مالی سال 2008 تاکنون رسید.


 گروه تحقیقی کلارک سونز انگلیس در تحلیلی با اشاره به شرایط نامطلوب صنعت کشتیرانی، نوشت: بدبینی به حمل و نقل کانتینری با ورشکستگی کشتیرانی هانجین کره جنوبی قوت گرفت.
این گروه تحقیقی اعلام کرد: به دنبال شرایط پیچیده در صنعت کشتیرانی، نرخ کرایه حمل کانتینری در ماه آگوست سال جاری میلادی به پایین تر سطح از سال بحران مالی 2008 تاکنون رسید که حکایت از وخامت شرایط دارد.
 
گروه تحقیقی کلارک سونزدر ادامه با اشاره به وضعیت ضعیف بازار تانکر و فراساحل در سال جاری میلادی، افزود: بخش کشتی کروز، رو- رو و مسافربری شرایط نسبتا بهتری را تجربه کردند.
درهشت ماه نخست سال جاری میلادی 296 فروند کشتی جدید به ارزش 12.3 میلیون DWT سفارش داده شد که در 35 سال گذشته پایین ترین میزان سطح سفارشات را نشان می دهد.
این تحلیل با اشاره به فعال بودن بازار خرید و فروش، نوشت: 765 فروند کشتی در سال جاری میلادی خرید و فروش شد که نسبت به سال گذشته افت ناچیزی را به همراه داشت.
 
در مجموع شرایط بازار در سراسر بخش های اصلی صنعت کشتیرانی ناامید کننده ارزیابی می شود و به دلیل بار اضافی و میزان رشد پایین تقاضا، مالکان و اپراتورها فشار مالی شدیدی را متحمل شده اند.
در پایان این تحلیل آمده است: علیرغم اینکه، رای گیری بریکس و خروج بریتانیا ازاتحادیه اروپا مکملی بربی ثباتی اقتصادی اروپا شد، اقتصاد چین ثبات پیدا کرد، به طوری که وضعیت اقتصاد جهانی شکل مبهمی به خود گرفت.

 

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود