(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; برف‌روبی ۴ هزار کیلومتر از جاده‌های بیجار استان کردستان - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

سرپرست اداره راهداری شهرستان بیجار استان کردستان گفت:

بیش از ۴ هزار کیلومتر برف‌روبی در سه روز گذشته در راه‌های روستایی و بین‌شهری بیجار انجام شده است.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، کورش پور جعفری روز سه‌شنبه در جریان بازدید از گردنه چنگیز قلعه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این میزان برف‌روبی در بیش از یک هزار کیلومتر راه روستایی و ۳۰۰ کیلومتر راه بین‌شهری انجام شده است و گاهی اوقات یک مسیر چند بار برف‌روبی شده است.

وی افزود: در مسیر چنگیز قله به علت کولاک خیز بودن ۲ دستگاه برف‌روب سنگین مستقر شده است که این مسیر پس از مسدود شدن به طور مکرر بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: در بسیاری مواقع بازگشایی این مسیر تنها یک ساعت دوام آورده است و مجدد شاهد بسته شدن آن بوده‌ایم.

او به وجود شش گردنه مشابه در جاده‌های شهرستان بیجار اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و روستایی برف‌گیر به‌جز روستای پشت تنگ که دستگاه برف‌روب داخل مسیر دچار مشکل فنی شده است، باز بوده و شایعه فضاهای مجازی در این زمینه کذب است.

پورجعفری با انتقاد از درج اخبار غیرموثق و صرف انتقادی برخی شبکه‌های مجازی به فعالیت شبانه‌روزی تمام پرسنل اداره راهداری بیجار اشاره کرد و گفت: برخی از پرسنل هم‌اکنون ۷۲ ساعت است که در میان مسیر فعال هستند و به ایستگاه برنگشته‌اند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل بیجار بیان کرد: برای مسیرهای بین‌شهری پنج اکیپ و برای راه‌های روستایی ۲۲ اکیپ برف‌روب در نظر گرفته شده است و یک دستگاه برف خور نیز در آماده‌باش قرار دارد.

به گفته پورجعفری با وجود مشکلات بارش و لغزندگی جاده‌ها، به فضل الهی تاکنون هیچ تصادف منجر به جرح و خسارتی در راه‌های شهرستان رخ نداده است و به محض اطلاع از بسته شدن مسیری، نیروهای امدادی و راهداران با امکانات برف‌روبی در محل حاضر می‌شوند.

او با اشاره به نگرانی فرمانداری و مدیریت شهرستان از صرف انتقاد مکرر از مدیران و پرسنل زحمت‌کش دست‌اندرکار برف‌روبی و راهگشایی تأکید کرد: فرماندار، بخشدار و شورای برخی روستاها شاهد و ناظر بر عملیات برف‌روبی هستند.

وی افزود: این اقدامات هدف‌دار و برای جذب مخاطب است و با توجه به نزدیکی انتخابات درصدد هستند کلیت مدیریت استان را خاکستری نشان بدهند.

پورجعفری با اشاره به سردخیز بودن برخی مسیرها گفت: ۱۸۰ تُن نمک طی سه روز گذشته در سطح جاده‌ها پاشیده شده است.

سرپرست اداره راهداری، حمل‌ونقل بیجار به مشکل خستگی مفرط پرسنل و برف‌روبی ۲۵ کیلومتر مسیر چهار بانده اشاره کرد و گفت: مساحت این شهرستان به اندازه سه شهرستان دهگلان، دیواندره و کامیاران است اما به لحاظ امکانات و نیروی موجود تفاوت چندانی با دیگر شهرستان‌ها ندارد.

مرجع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود