(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور معتقد است که نوسازی 65 هزار دستگاه کامیون فرسوده با شرایط کنونی ، انجام شدنی نیست.
به گزارش پدال نیوز، محمد خان بلوکی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با انتقاد از جریان خرید خودروها توسط شرکتها و ارائه آن با قیمت های سرسام آور به متقاضیان نوسازی اظهار داشت : خرید تعداد زیادی از کامیون ها با قیمت نقدی 300 هزار تومان و عرضه آن با قیمت 360 تا 440 میلیون با تسهیلات خرید ، امروز رانتی را در جریان نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای ایجاد کرده است که متاسفانه دود آن به چشم متقاضیان نوسازی می رود.
وی با اشاره به اینکه اغلب این خودروها تحت لیسانس چین تولید می شوند ، تاکید کرد : در جریان نوسازی ها ناوگان حمل و نقل جاده ای 8 درصد از تسهیلات را وزارت نفت و یک درصد نیز توسط سازمان حمل و نقل اختصاص می یابد که مجموعا 9 درصد تسهیلات را شامل می شود تسهیلاتی که به راننده داده نمی شود و در اختیار شرکتهای حمل و نقل قرار می گیرد.
وی ضمن اشاره به اینکه رانندگان هیچ نفعی از تسهیلات نوسازی دریافت نمی کنند ، تاکید کرد : باید تسهیلات خرید به متقاضیان داده شود در حالی که امروز این تسهیلات به شرکتهای و کارخانجات تولیدی می رسد.
وی گفت : امروز خودروی 440 میلیونی با سود تسهیلات حدود 600 میلیون تمام می شود در این شرایط چه کسی می تواند این اقساط را پرداخت کند ؟
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور اظهار داشت : نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای طرحی ملی است و باید دولت و کلیه نهادها در این زمینه همکاری نمایند.
خان بلوکی افزود : در صورتی که وزارت نفت هزینه خرید گاروئیلی که در حال هدر رفت است را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای اختصاص دهد ظرف دو سال این جریان به سرمایه ملی تبدیل خواهد شد.
وی گفت : گمرک نیز باید معافیت های گمرکی را برای ورود این خودروها اختصاص دهد چنانچه گمرک ترکیه نیز این کار را کرد و امروز بزرگترین ناوگان حمل و نقل در دنیا را در اختیار دارد.
به گفته وی متاسفانه در جریان نوسازی ناوگان سنگین و اختصاص تسهیلات خرید ، کلاهبرداری قشنگ و قانونی در حال انجام است.
وی با توجه به آورده نقدی متقاضیان نوسازی کامیون های فرسوده اظهار داشت :در جریان نوسازی ها 30 درصد آورده نقدی توسط خریداران صورت می گیرد اما زمانی که متقاضیان وارد این چرخه می شود به دلیل عدم پرداخت اقساط ، کامیون افراد توقیف می شود.
منبع : تین نیوز
قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان
البوم
631_d_20110308_1126129335.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/631_d_20110308_1126129335.jpg
20110307_1810369012.jpg
20110308_1981062681.jpg
service_sample_20110205_1290050259.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/service_sample_20110205_1290050259.jpg
_20160203387249.jpg
کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند
ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود