(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; استفاده از زنجیرچرخ در برخی محورهای استان زنجان الزامیست - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

  

 

رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت : تردد درگردنه های کوهستانی و برفگیر استان زنجان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.


 
امینی رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛با اشاره به تداوم بارشها گفت : تردد در سه محور زنجان- دندی ،زنجان- طارم ، زنجان- تهم – چورزق فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

امینی  با اشاره به بارش برف در محور زنجان- بیجار افزود: مه غلیظ در محورهای  زنجان- طارم،زنجان- بیجار و زنجان- میانه موجب کاهش دید افقی و کندی تردد شده است.

وی خاطر نشان کرد : در سایر محورها تردد روان است ولی با توجه به ادامه بارشها رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به پیش بینی هواشناسی  مبنی بر ادامه بارشها افزود: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ، زنجیر چرخ و گرمایشی در همه محورهای استان از جمله نکاتی است که باید توسط رانندگان و مسافران برون شهری رعایت شود.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود