(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; راه ارتباطی نواخان –انبوه مسدود است - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

آخرین اخبار از وضعیت راه های رودبار خبر از بارش دو متری برف در شاه شهیدان و مسدودی راه ارتباطی نواخان- لایه- انبوه و نوده می دهد.


 
به گزارش زیتون خبر، بارش برف که از هفته گذشته در سراسر استان گیلان و بسیاری از مناطق شهرستان رودبار شروع شده است تردد در مناطق کوهستانی رودبار را مختل کرده است.
 
بخشدار خورگام اظهار کرد: ارتفاع برف در روستای ییلاقی و زیارتی شاه شهیدان به دو متر می رسد که عملیات بازگشایی مسیر ارتباطی روستا امروز انجام شد.
محمود تاجی با اشاره به حجم سنگین برف در خورگام بیان داشت:راه ارتباطی تعداد معدودی از روستاهای بخش خورگام مسدود است که با توجه به امکانات موجود و حجم سنگین برف در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی هستیم.

وی، از پاکسازی راه ارتباطی چلکاسر – بره سر اشاره کرد و گفت: در حاشیه راه اصلی این بخش یک متر برف باریده که عملیات تعریض راه ارتباطی در دستور کار است.

بخشدار خورگام از بازگشایی راه ارتباطی اسطلخ کوه خبر داد و گفت: راه ارتباطی روستای چیچال خورگام با برف بسیار سنگین روبروست که عملیات بازگشایی این مسیر فردا از سر گرفته می شود.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات نیز از بازگشایی راه های روستایی دهستان بلوکات خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات بازگشایی راه های ارتباطی روستاهای لیافو در حال انجام و عملیات بازگشایی راه روستایی گردپشته و فرارود نیز امروز انجام می شود.

شهرام پیراندرخ ادامه داد: راه ارتباطی روستای راجعون بازگشایی شده است و مسیرارتباطی چاک و پشتهان مسدود است که در تلاشیم این مسیر را نیز بازگشایی نماییم.

وی از صبر و بردباری مردم با توجه به حجم بارش برف و کندی خدمات ارائه شده تقدیر و تشکر کرد.

از بخش عمارلو نیز خبر می رسد راههای ارتباطی معابر آینه ده، لاله دشت یکنم ،جیرنده به داماش،گردنه نواخان به سمت لایه و انبوه و نوده همچنان مسدود است.

گفتنی است، بخشدار عمارلو طی تماسی از ارتفاعات کلیشم (تورارکوه) ازبازگشایی مسیر ایستگاه رادیو و تلویزیونی کلیشم به وسیله یک دستگاه لودر خبر داد.

کارکنان اداره برق جیرنده به همراه وی در منطقه حضور دارند و با پیگیری های انجام گرفته در اولین فرصت مهندسان مخابرات و صداوسیما به سمت ایستگاه تورارکوه (TV) حرکت می کنند.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود