(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; آغاز عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود از عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌های ارتباطی شهرستان خبر داد.


 
علیرضا اوشال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هشترود اظهار داشت: بارش برف همراه با کولاک که عصر دیروز در شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از شروع بارش برف و کولاک در منطقه راهداران هشترود سریعا نسبت به عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌های ارتباطی شهرستان اقدام کردند.

اوشال از آماده باش کامل راهداران شهرستان هشترود در محورها خبر داد و گفت: راهداران هشترود از دیشب در راه‌های ارتباطی شهرستان حضور فعال داشته تا رانندگان و مسافران و شهروندان عزیز با آرامش خاطر در جاده‌ها تردد کنند.
وی تاکید کرد: رانندگان و مسافران عزیز  با رعایت کردن نکات ایمنی راه در جاده‌ها تردد کنند.

اوشال ادامه داد: در حال حاضر محورهای هشترود به مراغه، میانه، قره چمن و تبریز و آزاد راه پیامبر اعظم ( ص) باز بوده و به همراه داشتن زنجیر چرخ در حوزه استحفاظی شهرستان تردد کنند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در جاده‌ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه 141 و شماره تلفن‌های 04152622288 و 04152622129 و 04152626055 از وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

اوشال اظهار داشت: همکاران زحمتکش این اداره به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤوالات رانندگان و مسافران در خصوص وضعیت راه‌ها هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود از تمام رانندگان و مسافران و هموطنان خواستند همکاری‌های لازم با نیروهای راهداری شهرستان در جاده‌ها داشته باشند تا با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود