(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; سیستان و بلوچستان بیشترین آمار تخریب و سرقت تابلوهای ایمنی را در کشور داراست - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین آمار تخریب و سرقت تابلوهای ایمنی در حوزه راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان است.



 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، محمدرضا دشتی‌زاده اظهار کرد: بیشترین آمار تخریب و سرقت تابلوهای ایمنی را در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان در کل کشور داریم.

 

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان خسارت در زمینه تخریب و سرقت انواع تابلوهای ایمنی، مسیرنما و غیره به این اداره کل وارد شده است.

 

این مسؤول ادامه داد: تخریب و سرقت گاردریل و تابلوهای جدید نیز از دیگر مشکلات جنوب استان است.

 

وی گفت: ۲۰ عدد تابلوهای الکترونیکی خورشیدی به سبب جلوگیری از برخورد خودروها با شتر در طول مسیرهای حوزه استحفاظی نصب شده بود که آن‌ها نیز تخریب و به سرقت رفته است که باعث افزایش تصادفات خودروها با شتر شده است.

 

دشتی‌زاده بیان کرد: دو هزار عدد تابلوی علائم افقی بر روی زمین اجرا کرده‌ایم با هدف جلوگیری از سرقت علائم و هزار و ۵۰۰ کیلومتر از  راه‌های اصلی و فرعی و روستایی راه و شهرسازی ایرانشهر را خط‌کشی کرده‌ایم تا ضمن ارتقا ایمنی محورها، از بروز تصادفات احتمالی کاشته شود

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود