(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';
اجرای طرح برند سازی و شبکه سیر شرکت های حمل و نقل مسافربری جاده ای با همکاری تشکلهای صنفی حمل و نقل مسافری جاده ای و شرکت های مسافربری و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های سراسر کشور از ابتدای خرداد ماه سال جاری باهدف اجرای حقوق شهروندی آغاز شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اسماعیل غلامی معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت : اجرای طرح مذکور ، در راستای تحقق یکی از مهم ترین اهداف سازمان در ارتقای سطح خدمات در بخش حمل و نقل مسافری ، از طریق اصلاح ساختار فعالیت شرکت ها می باشد ، که از سال گذشته ضوابط تاسیس شرکت های مسافربری جاده ای در این سازمان مورد بازنگری قرار گرفت و با اصلاح ضوابط ، زمینه برای شکل گیری شبکه های مسافربری و برندهای معتبر بیش از پیش به منظور ایجادرضایت مندی حداکثری هموطنان ومسافران ناوگان حملونقل عمومی جادهای فراهم گردید.
وی با بیان این که شرکت های مسافربری در قالب شکل جدیدی ازفعالیت تحت عنوان نمایندگی می توانند به راحتی شبکه فعالیت خود را در نقاط مختلف کشور توسعه دهند ، افزود : با شکل گیری شبکه های مسافربری ، شرکت های عضو هر شبکه در سراسر کشور با نام و تابلو واحد فعالیت می کنند و تعداد محدودتری از شرکت ها در ساختارهای توانمندتر و انسجام یافته تر ایجاد می شود و هم وطنان با اطمینان و شناخت بیشتری که از آن نام دارند ، شرکت مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
غلامی با اشاره به این که بر اساس ضوابط جدید ، امکان نظارت بر فعالیت شرکت ها ، از سوی سازمان ها و دستگاه های نظارتی بیشتر و موثرتر انجام می شود ،تصریح کرد: با توجه به اینکه مهم ترین سرمایه شبکه های مسافربری ، اعتبار و نام آن ها در میان مشتریان می باشد ، از این رو آن ها تلاش مضاعف به عمل می آورند تا از طریق ارایه خدمات مطلوب ، اعتبار خود را در نزد مشتریان حفظ نموده و بابرندسازی سطح خدمات قابل ارایه به مسافران به تدریج ارتقاء یابد.
وی تصریح کرد :یکی از دیگر از پیامدهای مهم این طرح ، افزایش ایمنی سفرهای جاده ای است ، به گونه ای که هر برند حداکثر تلاش خود را به کار می گیرد تا ایمنی بیشتری را برای مسافران در طول سفر فراهم کند تا نام و اعتبار شبکه خود را حفظ کند.
غلامی خاطر نشان کرد :افزایش بهره وری در حمل و نقل ، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای مسافری ، از دیگر مزایای اجرای این طرح است ، که در نتیجه جذب سرمایه سرمایه گذاران و بازگشت سرمایه در مجموعه شبکه شرکت های مسافربری بزرگ مقیاس صورت می گیرد.
معاون حملونقل سازمان راهداری وحملونقل جادهای با تاکید بر این که اجرای طرح شبکه سیرو طرح رتبه بندی برندها مکمل هم می باشند ، افزود :پس از شکل گیری برندها ، طرح طبقه بندی و سطح بندی خدمات در بخش حمل و نقل مسافربری جاده ای اجرا می گردد تا کاربران بتوانند با آگاهی از میزان اعتبار و درجه و رتبه هر برند ، از سطح کیفی و خدمات شرکت ها ، شناخت پیدا کنند که در نتیجه موجب توسعه و ارتقای وضعیت موجود حمل و نقل مسافری و ارایه خدمات مطلوب تر به مسافران و هم وطنان عزیز خواهد شد.
گفتنی است آیین نامه اجرایی این طرح به ادارات کل راهداری وحمل ونقل جادهای سراسرکشور همچنین تشکلهای صنفی بخش حملونقل مسافرابلاغ گردیده است .
منبع : تین نیوز
قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان
البوم
631_d_20110308_1126129335.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/631_d_20110308_1126129335.jpg
20110307_1810369012.jpg
20110308_1981062681.jpg
service_sample_20110205_1290050259.jpg
http://pgtir.ir/images/akskenare/service_sample_20110205_1290050259.jpg
_20160203387249.jpg
کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند
ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود