(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; رانندگان ترانزیت فقط از کارخانه‌های معتبر بارگیری کنند - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

به گفته برخی رانندگان ترانزیت،  اخیرا تعدادی افراد سودجو با جاسازی مواد مخدر داخل بار و بارگیری مواد مخدر، برای رانندگان این بخش مشکلاتی ایجاد کرده‌اند.


به گزارش تین‌نیوز، در پیامی که در برخی گروه‌های تلگرامی مربوط به رانندگان خودروهای سنگین منتشر شده از رانندگان خواسته شده فقط از کارخانه‌های معتبر بارگیری کرده و به هیچ وجه از انبارها حتی اگر آشنا هم باشند، بارگیری نکنند.

بر اساس این پیام افراد سودجود با هماهنگی افراد بیرونی که در برخی کشورها فعال هستند در چند مورد از طریق کامیون‌های ترانزیتی به حمل مواد مخدر به کشورهایی از قبیل آلمان و ترکیه و ... اقدام کرده‌اند که شناسایی شده و در این بین کسی جز راننده مجرم نیست.

 در این پیام خاطرنشان شده است که در صورت وقوع چنین اتفاقی فقط راننده به‌خاطر جرمی که مرتکب نشده است مجازات می‌شود و در این زمینه هیچ‌کس پاسخگو نیست، قانون هم کسی را جز راننده نمی‌شناسد و پیامد آن جریمه‌های میلیاردی و توقیف ماشین و حبس برای راننده است.

قابل ذکر است در خبری که 29 خرداد ماه امسال در این زمینه در خبرگزاری مهر منتشر شد، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی با اشاره به روند رو به رشد پرونده‌های قاچاق مواد مخدر از ابلاغ دستورالعمل‌هایی در خصوص بارگیری و حمل محموله‌های صادراتی خبرداد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمدجواد عطرچیان در نشستی با حضور مسئولان سازمان‌ها و نهادهای دولتی موضوع مبارزه با قاچاق مواد مخدر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای را مورد بحث و بررسی قرار داد و آن را چالش جدی در عرصه رقابت تجارت خارجی و حمل‌ونقل بین‌المللی قلمداد کرد و گفت: روند رو به رشد پرونده‌های قاچاق مواد مخدر در وجهه سیاسی و درآمدهای ارزی کشور تأثیر سوئی دارد و به همین دلیل باید هرچه زودتر نسبت به رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

وی به روند رو به رشد این‌گونه پرونده‌ها در ۶ ماه اخیر اشاره کرد و گفت: در حالی آمار این‌گونه پرونده‌ها رو به رشد هستند که عموماً این مکشوفات در کشورهای دیگر بیشتر کشف ‌شده‌اند و در بازرسی‌های درون مرزی مورد مشکوکی با ماده غیرقانونی در محموله‌ها مشخص نمی‌شوند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی همچنین اعلام کرد: در نظر است دستورالعمل‌هایی در خصوص بارگیری و حمل محموله‌های صادراتی توسط انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی تهیه و ابلاغ شود.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود