(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهسازی در محور اهواز- شیراز - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهسازی در مسیر اهواز- شیراز در محدوده شهرستان بهبهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.


به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه باند دوم محور بهبهان – زیدون که بخشی از محور ورودی استان از سمت استان بوشهر است با حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های نماینده شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: اعتبار موردنیاز برای اجرای این طرح ۸ میلیارد تومان است و پیمانکار آن نیز قول داده است در حدود یک سال طرح را به طور کامل اجرایی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: طول این مسیر، ۵ کیلومتر و عرض آن ۱۱ متر است که با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود.

رحمانی عنوان کرد: مشاور اجرای این پروژه شرکت راه گستر اندیشان و پیمانکار طرح نیز شرکت پگاه راه است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد در این مسیر، کاهش تلفات جاده‌ای، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: احداث باند دوم سه راهی آغاجاری – بهبهان نیز پروژهٔ دیگری است که عملیات اجرایی آن امروز با حضور استاندار آغاز شد.

رحمانی افزود: طول مسیر اجرای باند دوم در این طرح ۱۱ کیلومتر و عرض مسیر ۱۱ متر است. مشاور اجرای این پروژه شرکت راه گستر اندیشان و پیمانکار طرح نیز شرکت لرک جهان است.

وی تصریح کرد: اعتبار اجرای طرح باند دوم سه راهی آغاجاری – بهبهان ۲۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی و زمان اجرای طرح توسط پیمانکار یک سال است.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود