(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; توزیع ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد
توزیع ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود ۱۴۰ هزار ناوگان اضافی باری را مهم‌ترین چالش حمل و نقل کشور اعلام کرد و گفت: کاهش ناوگان حمل و نقل به نفع صاحبان کالا و رانندگان است.
توزیع ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در شش ماه دوم سال با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، لاستیک عادلانه در حال توزیع است، عنوان کرد: امسال ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها توزیع شد.

به گزارش ایسنا مهران قربانی در نشست خبری در بندرعباس گفت: توسعه فازهای دو و سه شهرک حمل و نقل بندرعباس براساس هوشمندسازی در دستور کار است و شهرک‌های حمل و نقل در اشتغال زایی، لجستیک مناسب کالا در سطح کشور، افزایش کارایی و افزایش بهره‌وری اقتصادی و رضایتمندی افراد مؤثر است.

وی تصریح کرد: ۹۰ درصد مراحل اجرایی محاسبه کرایه بار براساس تن –کیلومتر در استان‌ها اجرا شده است. بر این اساس نرخ محاسبه کرایه بار متناسب با تغییرات اقتصادی است و رضایت مندی رانندگان را به دنبال دارد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود ۱۴۰ هزار ناوگان اضافی باری را مهم‌ترین چالش حمل و نقل کشور اعلام کرد و گفت: کاهش ناوگان حمل و نقل به نفع صاحبان کالا و رانندگان است.

قربانی افزود: به منظور سهولت در توزیع بار و رضایت‌مندی رانندگان، اتصال سامانه گمرگ با سامانه اطلاعاتی سازمان راهداری تا ۲ ماه آینده اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از بین ۴۸۰ هزار راننده دارای مجوز ۳۳۰ هزار راننده باری فعال در کشور فعالیت می‌کنند. پارسال ۴۲۷ میلیون تن بار در کشور جابه جا شد.

وی گفت: ۱۲پ ایانه مسافری در کشور در حال ساخت است و برای تعطیلات نوروزی سامانه‌ای طراحی شده که مسافران می‌توانند ۵ خطای راننده و ناوگان حمل و نقل را با گوشی همراه خبر دهند که این سامانه هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود