(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ایمن سازی راه و جلوگیری از واژگونی خودرو در بزرگراه نیشابور ـ سبزوار - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور از اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه محور نیشابور ـ سبزوار جهت جلوگیری از واژگونی خودروها خبر داد.



به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، مجید مفیدی‌فر با بیان عملیات راهداری به عنوان رکن اصلی نگهداری راه‌ها گفت: مجموعه عوامل راهداری با تعامل، هم‌فکری، همدلی،  استفاده درست از تجهیزات و ماشین‌آلات و برنامه‌ریزی منظم سعی در انجام خدمات مطلوب‌تر راهداری در جهت ارتقاء امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی دارند و با ارائه خدمات مطلوب راهداری، جاده‌ها مکان ایمن‌تری برای عبور و مرور خواهند شد.

وی در ادامه اظهار کرد: پیرو این اهداف اصلاح شیب شیروانی بزرگراه نیشابور ـ سبزوار از تابستان گذشته در دستور کار این اداره قرار گرفت و تا کنون 25 کیلومتر از مسیر این بزرگراه ایمن‌سازی شد.

مفیدی‌‌فر افزود: با توجه به اینکه واژگونی‌های ناشی از خواب آلودگی و خستگی رانندگان وسایل نقلیه، مهم‌ترین عامل بروز سوانح منجر به فوت و جرح در بزرگراه نیشابور ـ سبزوار است این عملیات با 10 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و 15 نفر نیروی راهدار انجام شد.

رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نیشابور در اشاره به رشد تردد در جاده‌های این شهرستان تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی شهرستان نیشابور بابیش از 4 هزار کیلومتر راه هم‌سنگ جز پرترددترین راه‌های ارتباطی استان بوده و در 6 ماهه نخست امسال شاهد افزایش 5/9 درصدی تردد بوده‌ایم.

وی گفت :در مقایسه با هشت‌ماه سال گذشته نسبت به سال جاری شاهد کاهش 33  درصدی آمار تلفات حوادث رانندگی در راههای برون شهری و روستایی بوده‌ایم.

وی ابراز امید واری کرد: با تامین اعتبارات لازم کلیه پروژه‌های ایمن‌سازی ترافیک و همت راهداران پرتلاش در سطح راه‌های مواصلاتی شهرستان، شاهد کاهش چشم‌گیر حوادث و سوانح جاده‌ای خواهیم بود.

 

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود