(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; توزیع 23000 حلقه لاستیک بین رانندگان بین شهری مازندران - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای مازندران، با اشاره به تدابیر اتخاذشده در خصوص مدیریت تأمین لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای گفت:ازا بتدای اجرای طرح اول تاکنون 23000حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان با نرخ دولتی توزیع شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای مازندران، علی نصیری افزود : با پیگیری های انجام شده در سطح وزارت راه وشهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بر اساس توافقات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک ها در بخش بار و مسافر در بین رانندگان در استان توزیع شد .

وی در ادامه اظهار کرد: با برگزاری جلسه‌ بررسی مسئله لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و مشکلات رانندگان و به جهت برون‌رفت از مشکلات راهکارهایی ارائه شد که از طریق کانون انجمن های صنفی کارگری مسافری و باری استان   بر اساس  پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه رانندگان وسایل نقلیه کامیون و اتوبوس به دفاتر عاملین فروش لاستیک معرفی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت :توان داخلی تولید لاستیک در جهت تأمین بخشی از نیاز رانندگان و توزیع در چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای مدیریت شد.

معاون حمل و نقل در ادامه افزود: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تامین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند، سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام و با هماهنگی انجمن های صنفی رانندگان در بین متقاضیان توزیع می شود که این روند همچنان ادامه دارد.

معاون حمل و نقل استان در ادامه از اجرای طرح نرخ گذاری حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر خبر داد و افزود : نرخ های حمل بار بر اساس تن –کیلومتر محاسبه می شود.

نصیری افزود : در نشست تخصصی مسئولان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیونداران کشور و نمایندگان فنی آنان مقرر شد نرخ شاخص بر مبنای هر تن – کیلومتر و ضرایب  تطبیق مسافت به استانها اعلام گردید و در حال اجرا است.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود