(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; محور ایلام به مهران برای ورود زائران اربعین حسینی ایمن‌سازی می‌شود - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفری به استان ایلام

از محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی مهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان اخرین اقدامات انجام شده برای ورود زائران حسینی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا در این سفر، اظهار داشت: با توجه به سفر اربعین سال‌جاری که در پیش رو  است و کاستی‌هایی که در رابطه با اربعین سال‌های قبل داشتیم اقداماتی از قبیل ایمن‌سازی کامل محور ایلام به مهران و هم‌چنین نصب سایه‌بان به منظور راحتی هر چه بیشتر زائران با توجه به در پیش  بودن فصل گرما را در دستور کار قرار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار داده شد.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها روزانه به طور متوسط  2000تا 2500  تردد ورودی و خروجی در پایانه برکت خواهیم داشت که ساماندهی راه‌های دسترسی را در دستور کار سازمان قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا پیش از شروع اربعین حسینی نسبت به سال گذشته ساماندهی در ارائه خدمات به زائران اربعین داشته باشیم.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود