(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; توزیع بیش از 12 هزارحلقه لاستیک دربین رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 


◄ توزیع بیش از 12 هزارحلقه لاستیک دربین رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای



به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی لازم جهت توزیع لاستیک بین رانندگان خودروهای جاده ای صورت گرفته و رانندگان میتوانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.
توزیع بیش از 12 هزارحلقه لاستیک دربین رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، گفت : به منظور رسیدگی به در خواست و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده ای پیگیری های لازم توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اختصاص لاستیک مورد نیاز به رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای صورت گرفته  تا کنون بیش از 12 هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب در بین رانندگان بخش کالا و مسافر توزیع شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، تیمور باقری گفت: به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی لازم جهت توزیع لاستیک بین رانندگان خودروهای جاده ای صورت گرفته و رانندگان میتوانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.

باقری گفت: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان جهت دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود