(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ اجرای ابرپروژه کلید به کلید؛ بهترین راهکار نوسازی ناوگان فرسوده - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

متولی اصلی حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است، چرا قبل از تدوین مقررات

مربوط به واردات، سازمان و نهاد یا وزارتخانه‌ای دیگر اقدامی ناهماهنگ انجام می‌دهد؟

  یک فعال حمل و نقلی با توجه به نامه‌ سازمان راهداری به مدیرکل دفتر واردات و صادرات وزارت صمت که در آن ارایه مجوز جهت ترخیص کشنده‌های دست دوم خارجی را مورد تایید این سازمان نداسته است، این موضوع را بیانگر عدم هماهنگی در ارایه مجوز واردات کامیون به کشور دانست و با طرح چند پرسش، اجرای طرح کلید به کلید را بهترین راهکار برای نوسازی ناوگان فرسوده باری عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا سمنانی با اشاره به این بخش از نامه «صدراله بمانا» که در تاریخ ۲۹ دی ماه به مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت و معدن و تجارت نوشته، «...مجوز صادره از سوی آن دفتر برای شرکت مورد نظر جهت تخلیه کشنده‌های وارد شده در گمرکات داخل کشور با توجه به عدم صدور مجوز مورد نیاز، مورد تایید این سازمان نیست و طبعاً با عنایت به وضعیت موجود و شرایط اقتصادی حاضر پیش‌بینی می‌شود این امر موجب بروز تبعات احتمالی نامناسب گردد. بدیهی است در صورت بروز هرگونه رخداد احتمالی آن دفتر محترم (دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت و معدن و تجارت)  می‌بایست آماده پاسخگویی باشد...»، در شبکه‌های اجتمای نوشت: متولی اصلی حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است، چرا قبل از تدوین مقررات مربوط به واردات، سازمان و نهاد یا وزارتخانه‌ای دیگر اقدامی ناهماهنگ انجام می‌دهد؟

وی ادامه داد: در روزهای گذشته دیدیم که کاروانی از کامیون‌های وارداتی به‌سمت تهران در حرکت بوده، اگر به تاریخ نامه و مجوز واردات دقت کنیم، تاریخ ورود کامیون‌های وارداتی در قلب تهران به قبل از تاریخ نگارش نامه‌ها و مجوزها مربوط است.

این راننده کامیون خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که کامیوندار هنوز جبران ضررهای سومدیریت مسئولان را می‌دهد و هنوز این کار توجیه اقتصادی مناسبی ندارد، واردات کامیون بدون از رده خارج کردن آن، چه توجیه عقلانی و اقتصادی برای صنف و کشور دارد؟

او تاکید کرد: تجربیات واردات سال‌های گذشته نشان داده که در ماجرای پر رنگ و لعاب از رده خارج کردن کامیون‌های فرسوده و واردات کامیون، راننده و حمل و نقل جاده ای متضرر شده و سودبر این‌گونه اقدامات فقط و فقط شرکت‌های واردکننده هستند .

سمنانی گفت: در شرایطی که ایران به پارکینگ کامیون‌های فرسوده تبدیل شده، واردات کامیون بدون از رده خارج کردن آن، به معنی تضییع اموال عمومی ملت و صنف و رانندگان و بهره‌بری غیرعاقلانه است چرا که با وجود بار کم و تحریم‌ها قطعاً روزهای سختی در انتظار کامیونداران است و صف بارگیری طولانی‌تر خواهد شد.

این راننده کامیوندار خاطرنشان کرد: لازمه اجرای طرح مهم واردات کامیون، هماهنگی دستگاه‌های ذیربط است اما شاهدیم که کامیون بدون پلاک و بدون مجوز تردد، از مرزهای کشور تا قلب تهران را راحت طی کرده و به نمایش گذاشته می‌شود، در حالی که هنوز دعواهای اداری و کاغذ بازی ادارات تمام نشده است، این ناهماهنگی فسادی است که باید پیگیری کرد.

سمنانی تاکید کرد: به‌عنوان عضوی از جامعه کامیونداری کشور معتقدم از رده خارج کردن کامیون  فرسوده  و دریافت کامیون به‌صورت کلید به کلید که از سال‌های قبل توسط فعالان این بخش پیشنهاد شده، بهترین راهکار است.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود