(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; بازشدن یک خط‌ آزادراه قزوین-رشت برای تردد خودروها/ مردم فعلا‌ وارد این مسیر نشوند - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 
بازشدن یک خط‌ آزادراه قزوین-رشت برای تردد خودروها/ مردم فعلا‌ وارد این مسیر نشوند
 
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه با تراش برف فعلا یک خط آزادراه قزوین-رشت از عوارضی آزادراه در امام‌زاده هاشم تا رشت باز شده است، گفت: فعلاً امکان ورود به آزادراه قزوین - رشت وجود ندارد.
 
به گزارش تین‌نیوز، حیدر مطاعی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه قزوین - رشت خصوصاً در منطقه سراوان و پس از عوارضی آزادراه و امامزاده هاشم، اظهار داشت: پیش از این، از پایان آزادراه و محل عوارضی و امامزاده هاشم تا میدان گیل رشت، مسیر قفل بود و مشکل داشت در حال حاضر از میدان گیل رشت تا امامزاده هاشم و قزوین و رودبار مسیر کاملاً باز است و مشکلی ندارد و خودروها با سرعت مطمئنه در حال تردد هستند.

وی افزود: اما در مسیر امامزاده هاشم و عوارضی به سمت رشت، چون پیش از این خودروهای زیادی مانده بودند و پشت‌سر آنها هم خودروهای زیادی در ترافیک مانده‌اند و خودروهای دیگری هم با وجود بسته بودن آزادراه از جاده قدیم به پشت این ترافیک رسیدند، ترافیک سنگین است اما خودروها در حال حرکت به سمت رشت هستند.

وی بیان کرد: ‌همکاران ما با ادوات راهداری یک خط را برف‌روبی کرده و در واقع با تراش برف، تونلی ایجاد کرده‌اند تا به اندازه یک خط خودروها امکان رفتن به سمت رشت را داشته باشند.

‌معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: البته انسدادهای ترافیکی کماکان وجود دارد، با توقف یک دستگاه کامیون، یک ترافیک ایجاد می‌شود به هر حال امکان توقف و فعالیت در حاشیه راه زیاد است اما مانع طبیعی در معبر نداریم ولی عرض معبر در اندازه یک خط و برخی مقاطع دو خط باز است و فقط گره‌های ترافیکی کمی حرکت را کند کرده است. 

مطاعی افزود: در حال حاضر اغلب ماشین‌هایی که در جاده مانده بودند تخلیه شدند، ترافیک سنگین است، ولی جاده باز است. 

وی تأکید کرد: با این حال محور کماکان توسط پلیس مسدود است و مردم دقت کنند آزادراه قزوین - رشت را برای تردد انتخاب نکنند، زمانی این محور از سوی پلیس راه باز می‌شود که سه خط رفت و سه خط برگشت آن باز باشد در حالی که هم اکنون اگر یک تا چند خودرو وارد صف پمپ بنزین شوند، پشت‌سر آنها هم ترافیک ایجاد می‌شود‌.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود