(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; بازگشایی ۹۰ درصد راه‌های روستایی گیلان تا پایان وقت امروز - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

نماینده تام‌الأختیار سازمان راهداری در مدیریت بحران استان گیلان با اشاره به انسداد 558 راه روستایی در این استان به دلیل بارش برف، گفت: تا دیروز تعداد زیادی راه روستایی باز شد و قطعا تا پایان وقت امروز 90 درصد راه‌های روستایی مسدود، باز می‌شود.

به گزارش تین نیوز، شعبانعلی خاوری در تشریح آخرین جزئیات بازگشایی محورهای روستایی در استان گیلان و به کارگیری ادوات و ماشین‌آلات راهداری در این استان به فارس گفت: پس از بارش سنگین برف در شهرستان‌های مختلف استان گیلان از جمله غرب و نقاط مرکزی این استان،‌ برخی محورهای شریانی و خصوصاً مسیر امامزاده هاشم تا رشت در این استان مسدود شد. ۹۰

وی ادامه داد: با تلاش عوامل راهداری، راه‌های فرعی و اصلی مسدود در استان گیلان تا روز گذشته همه باز شد و در حال حاضر این محور‌ها خصوصاً آزادراه قزوین-رشت هیچ مشکلی از نظر تردد ندارند.

نماینده تام‌الأختیار سازمان راهداری در مدیریت بحران استان گیلان افزود: در558 روستای استان گیلان، جاده‌‌های دسترسی ‌به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، پس از آنکه محورهای اصلی و شریانی را در استان گیلان بازگشایی کردیم از صبح روز گذشته بازگشایی راه‌های روستایی استان در اولویت قرار گرفت و تا روز گذشته تعداد زیادی راه روستایی مسدود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت امروز 90 درصد راه‌های روستایی مسدود استان گیلان باز شود و 10 درصد باقیمانده هم تا روز شنبه بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره میزان خسارت وارده به راه‌های استان گیلان در برف اخیر گفت:‌ از آن منظر که در این چند روز کلاً درگیر بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان بودیم هنوز برآوردی از میزان خسارت نداشته‌ایم، قطعاً پس از بازگشایی همه راه‌ها، در چند روز آینده آمار دقیقی از خسارات وارد شده به جاده‌ای استان گیلان اعلام می‌کنیم.

وی اظهار داشت: برای آنکه بتوانیم عملیات راهداری و بازگشایی جاده‌ها را سرعت دهیم از 9 استان معین استفاده شد و حدود 70 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین از استان‌های همجوار به عنوان استان معین به استان گیلان آورده شد که در کنار ماشین‌آلات و ادوات راهداری استان گیلان، به بازگشایی مسیرها مشغول هستند.

خاوری افزود: همچنین 70 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری نیز توسط بخش خصوصی و پیمانکاران برای بازگشایی مسیرهای مسدود استان تأمین شد‌ تا با استفاده از این میزان ناوگان بازگشایی محورها سرعت بگیرد.

وی بیان کرد: در استان گیلان تعداد 350 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در پنج شهرستان لنگرود، سیاهکل، رودسر، کلاچای و لاهیجان مستقر شدند.

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: در این مدت مردم استان گیلان همکاری بسیار مناسبی با ما داشتند که از آنها قدردانی می‌کنیم و راهداران هم در طول شبانه‌روز بیدار بودند تا راه برای مردم باز شود.

بنابراین گزارش از آن منظر که سامانه بارشی جدید در شمال غرب کشور فعال است و مطمئناً به سمت مرکز هم در حال حرکت است، به مسافران توصیه می شود اگر ‌ضرورتی ندارند، حداقل سفر خود را تا چهار روز آینده به تعویق بیندازند؛ جاده‌ها در زمان بارندگی وضعیت خاصی دارند و با کمترین بی‌احتیاطی، مشکل‌آفرین می‌شوند.

بازگشایی ۹۰ درصد راه‌های روستایی گیلان تا پایان وقت امروز/ تأمین ماشین‌آلات از ۹ استان معین

نماینده تام‌الأختیار سازمان راهداری در مدیریت بحران استان گیلان با اشاره به انسداد 558 راه روستایی در این استان به دلیل بارش برف، گفت: تا دیروز تعداد زیادی راه روستایی باز شد و قطعا تا پایان وقت امروز 90 درصد راه‌های روستایی مسدود، باز می‌شود.

 منبع :  تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود