(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; اعمال محدودیت‌های جدید عبور و مرور بویژه برای مبتلایان کرونا - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری هفتمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا و تشریح مصوبات آن، گفت: مصوب شده است که رفت وآمدها را بیشتر کنترل کنیم و محدودیت‌های جدیدی را برای عبور و مرور به ویژه در رابطه با افراد مبتلا و آلوده به این بیماری ایجاد کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید نمکی با بیان اینکه امروز هفتمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد که رئیس جمهور نیز به صورت ویدئو کنفرانس به ما پیوستند، گفت: در این نشست چند مصوبه داشتیم که یکی از مصوبات ما اضافه کردن برخی کارگروه‌های مورد نیاز  مانند کارگروه ارزیابی منابع مالی و بودجه بود.

وی افزود: در این نشست مصوب شد که رفت وآمدها را بیشتر کنترل کنیم و محدودیت‌های جدیدی را برای عبور و مرور به ویژه در رابطه با افراد مبتلا و آلوده ایجاد کنیم. اکیپ‌های ما امروز در جاهایی که قرار است مستقر شوند، اعلام می‌شوند.

وی افزود: همچنین مصوبه‌ای در رابطه با عدم مراجعه حضوری شهروندان برای فراخوان‌هایی که وزارتخانه‌ها مانند ثبت مسکن جدید برای افراد فاقد مسکن یا خودرو می‌دهند نیز داشتیم. همچنین مصوباتی داریم که پیشنهادات آن آماده شد و روز دوشنبه در ستادی که قرار است با حضور رئیس جمهور برگزار شود، بحث می‌کنیم.

وزیر بهداشت گفت: بیشترین زمان ما امروز به گزارش عزیزان در رابطه با بسیج ملی مبارزه با کرونا اختصاص داشت، کار بسیار خوبی که شروع شد نتایج بسیار خوبی به دست آمد. در چهار استانی که پایلوت شد به شدت در رابطه با مدیریت بیماری به ما کمک شد. در ابتدا موارد را سریعا شناسایی کردیم و موارد شناسایی شده به سرعت تحت مراقبت قرار گرفتند، در این راستا توانستیم افرادی که با آنها نیز در تماس بوده‌اند را ایزوله کرده و بار بیمارستان‌ها را نیز به شدت کاهش دهیم.

به گفته وی، امروز حدود ۳۱ هزار مرکز در سراسر کشور درگیر این پروژه هستند، ۱۲۰۰ مرکز ارجاع بیماران به صورت سرپایی داریم که مقرر شده است با کمک نیروهای مسلح این ۱۲۰۰ مرکز به ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ مرکز برسد. باتوجه به فرمان حائز اهمیتی که رهبر معظم انقلاب برای ایجاد قرارگاه در نیروهای مسلح دادند و دیروز نمایندگان ما در خدمت عزیزان در ستاد کل نیروهای مسلح به تفاهمات بسیار خوبی رسیدند که یکی از آنها این بود که برابر آنچه که ما مرکز ایجاد کرده‌ایم آنها نیز بتوانند مراکز جدیدی را با هماهنگی ایجاد کنند.

وی در ادامه درباره سامانه الکترونیکی غربالگری افراد مشکوک به کروناویروس نیز افزود: تا شب گذشته حدود ۶.۵ میلیون خانوار غربالگری شدند و در بین آنها به افراد مشکوک فراخوان دادیم که به اولین مرکز نزدیک آنها که پرونده الکترونیک سلامت داشتند و به متخصص ارجاع شدند و برای مراقبت در منزل هدایت شدند و برخی نیز به بیمارستان‌ها هدایت شدند. این کار هر روز دنبال خواهد شد

وی در پایان افزود: همچنین استان‌هایی که بهتر عمل کردند تشویق می‌شوند و استان‌هایی که نارسایی دارند به آنها تذکر داده می‌شود.

 

منبع:تين نيوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود