(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; مشکل ترافیک ورودی تهران با افتتاح آزادراه همت می‌شود؟ - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

  1. ساخت هر چه بیشتر راه بین تهران و کرج بر اساس ساعات پیک، خالی ماندن این ظرفیت در ساعات غیر پیک را موجب شده و نوعی هدر دادن منابع است.

    در حالی که طبق اظهارات مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهچه بیشتر راه بین تهران و کرج بر اساس ساعات پیک، خالماندن این ظرفیت در ساعات غیر پیک را موجب شده و نوعی هدر دادن منابع است.

    حمل و نقل کشور  آزادراه همت-کرج سه شنبه 27 اسفند با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد یک کاربر تین نیوز معتقد است، ساخت هر چه بیشتر راه بین تهران و کرج بر اساس ساعات پیک، خالی ماندن این ظرفیت در ساعات غیر پیک را موجب شده و نوعی هدر دادن منابع است.

    به گزارش تین نیوز، این کاربر در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری تاکید کرد: اگر کرج یک نقطه و تهران  یک نقطه دیگر فرض شود اکنون این 2 نقطه از سه مسیر شامل جاده قدیم، مخصوص و اتوبان به یکدیگر متصل می‌شوند.

    وی افزود: در وقت صبح، مسافر کرجی از هر کدام از این سه راه که به تهران برسد با ازدحام مواجه می‌شود چون رانندگان این هر سه راه در نهایت باید از چند ورودی محدود وارد تهران شوند.

    وی خاطرنشان کرد: مسلم است رانندگانی که از کرج به سمت تهران عزیمت می‌کنند در طول مسیر  بامشکل ازدحام مواجه نیستند بلکه وقتی به تهران نزدیک می‌شوند به گره ترافیکی برمی‌خورند (مثلا جاده مخصوص منتهی به میدان آزادی).

    این کاربر تین نیوز ادامه داد: حال اگر راه چهارم و پنجمی هم ایجاد شود تنها فرق آن با قبل این خواهد بود که قبلا مسافران از سه مسیر وارد ورودی تهران می‌شدند اما اکنون از پنج مسیر برای ورد به تهران متقاضی وجود دارد.

    وی تاکید کرد: براین اساس لازم است توجه شود در حال حاضر مشکل کمبود راه برای اتصال این 2 نقطه (تهران و کرج) نیست بلکه مشکل این است که تمام خودروها در ورود به تهران مشکل دارند.

    این کاربر گفت: به‌جای هدر دادن منابع در ساختن راه بیشتر بین تهران و کرج، باید تقاضای ورود به تهران را در واحد زمان مدیریت کرد کاری که ظاهراً مدیران شهری و کشوری از انجام آن عاجز هستند.

    وی ادامه داد:ضمن این‌که طراحی و ساخت هر چه بیشتر راه بین 2 شهر تهران و کرج بر اساس ساعات پیک، موجب خالی ماندن این ظرفیت در ساعات غیر پیک شده و هدر دادن منابع است.

    منبع:تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود