(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای راهداری : ◄ پرداخت 73 میلیارد تومان خسارت به رانندگان کامیون - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

پرداخت 73 میلیارد تومان خسارت به رانندگان کامیون

مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای راهداری گفت: میزان پرداخت خسارت از سوی شرکت بیمه گر به رانندگان حدود 73 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش تین نیوز، غلامحسین دغاغله در یک برنامه خبری در خصوص نحوه ثبت‌نام برای بیمه تکمیلی گفت: نیازی نیست رانندگان کار خاصی انجام دهند زیرا پیش‌ازاین اطلاعات رانندگان در سامانه سازمان راهداری ثبت‌شده است و تنها رانندگان باید اطلاعات خود و افراد تحت پوشش خود را که در این سامانه بیمه تکمیلی سازمان راهداری ثبت شده است را تائید کنند. 

وی افزود: از رانندگان جدیدالورود و رانندگان قدیمی انتظار می‌رود تا 10 روز آینده این اقدام را انجام دهند تا بتوانند از این امتیازات استفاده لازم را ببرند.

دغاغله در خصوص آمار  افراد ثبت‌نام کننده در این سامانه گفت: بر اساس آمار تاکنون 912 هزار و 307 نفر ثبت‌نام بیمه تکمیلی را انجام داده‌اند.

وی افزود: 398 هزار نفر آن راننده، 369 هزار نفر همسران آن‌ها و 144 هزار نفر نیز فرزندان رانندگان هستند که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و طی ماه‌های گذشته از امتیازهای بیمه تکمیلی در حال استفاده هستند.

دغاغله گفت: بر اساس آمار و مستنداتی که در این سامانه است، میزان خسارت پرداختی از سوی شرکت بیمه‌گر به رانندگان تا به امروز 73 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: علاوه بر این 73 میلیارد تومان 200 میلیون تومان نیز به افرادی که بیماری خاص دارند پرداخت‌شده است. 

 

منبع:  تین نیوز

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود