(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ آخربن فرصت ثبت‌نام رانندگان زیر دیپلم برای کارت هوشمند اعلام شد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

آخربن فرصت ثبت‌نام رانندگان زیر دیپلم برای کارت هوشمند اعلام شد

رانندگانی بدون مدرک دیپلم  برای دریافت کارت هوشمند تاپایان تیرماه فرصت دارند که نام خود را در سیستم کارت هوشمند ثبت کنند.

به گزارش تین نیوز، مدیرکل دفتر فنی اطلاعات و ارتباطات در نامه ای به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سطح کشور اعلام کرد: رانندگانی که حداقل مدرک تحصیلی را ندارند می توانند از 17 اردیبهشت لغایت 31 تیر در سامانه کارت هوشمند رانندگی نام نویسی کنند. 

به گزارش تین نیوز، سال گذشته شرایط و دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری اصلاح و دچار تغییراتی شد.

بنا به اظهارات مسئولان، این تغییرات بر اساس مصوبه کمیته راهبری حمل و نقل و با توجه به لزوم ارتقای توانمندی رانندگان حرفه‌ای برون شهری حمل و نقل عمومی کالا و مسافر انجام شد.

به گزارش تین نیوز، پیش از این رانندگان الزام به دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یا معادل آن برای  فعالیت حرفه‌ای رانندگی برون شهری حمل و نقل عمومی کالا و مسافر بودند. 

در آن زمان آرش جلیلی راننده کامیون دارای مدرک مهندسی به تین نیوز گفت: این‌که دیپلم از سیکل بهتر است و لیسانس از دیپلم بهتر است موضوعی است که قطعیت ندارد و نظام آموزشی ما آن‌قدر ناکارآمد است که هیچ رابطه معنی‌داری بین سطح تحصیلات و کامیونداری (و سایر حرفه‌ها) نمی‌توان یافت.

 

منبع:  تین نیوز

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود