(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; عدم اجرای مصوبات مربوط به کرایه‌ حمل کالا در برخی استان‌ها - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان شهرستان

میبد از عدم اجرای مصوبه 209 شورای‌ عالی هماهنگی ترابری و دستورالعمل تاریخ 14/ 4 / 99 مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش تین نیوز، به گفته حامد امامی میبدی دستورالعمل 14/ 4/ 99 دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صراحت اعلام کرده که نرخ شاخص تن-کیلومتر، خالص پرداختی به راننده  است و سایر مبالغ همچون کمیسیون دریافتی شرکت‌ها، عوارض دولتی و ... جداگانه محاسبه و به آن اضافه می‌شود.

    بیشتر بخوانید:

        پیشنهاد قابل توجه یک فعال صنفی در مورد بارنامه نویسی
        نرخ شاخص تن-کیلومتر، خالص پرداختی به راننده است
        نرخ کرایه خالص هر تن بار در فواصل مختلف چقدر است؟

وی با ارایه تصویر یک بارنامه که در آن کمیسیون شرکت و ارزش افزوده و دیگر هزینه‌ها به تعرفه حمل کالا به عنوان دریافتی راننده در مبلغ کل کرایه لحاظ شده است خواستار پیگیری این مشکل از سوی  مسئولان با توجه به ضرر و زیان رانندگان و کامیونداران از این موضوع، شد.

به گفته وی بر اساس مصوبه 209 شورای عالی هماهنگی ترابری و دستورالعمل‌های تابعه به خصوص نامه تاریخ 14 تیر ماه 99 مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسئولیت حسن اجرای تن-کیلومتر در استان‌ها بر عهده مدیریت‌های استانی است.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود