(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ 50 روز از ابلاغ گذشت؛ تن-کیلومتر در استان‌ها به‌روزرسانی نشد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

یک راننده کامیوندار گفت: بیش از 50 روز از تاریخ قرار اجرای نرخ تن-کیلومتر ۱۸۲۲ می‌گذرد

و همچنان مدیران استان‌ها در برابر اجرای این مصوبه قانونی مقاومت می‌کنند.

به گزارش تین نیوز، کوروش فلاحی با بیان این که تن-کیلومتر بازیچه دست مدیران استانی شده است، در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: آخرین نرخ اعلان شده که قرار بود تیرماه  ۹۹ اجرایی شود (بر اساس دستورالعمل مدیرکل دفتر حمل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای)  ۱۸۲۲ ریال با ارز  ۱۸ هزار تومان بود.

وی افزود: اگر قرار بر به‌روزرسانی باشد، نرخ ارز در حال حاضر حدود ۲۴ هزار تومان است و نرخ تن کیلومتر اجرا نشده دیگر متناسب با تورم و افزایش قیمت‌ها نیست و باید بار دیگر به‌روزرسانی شود.

این راننده کامیوندار تاکید کرد: برای مثال لاستیک یکی از اقلام اصلی مصرفی در حمل ونقل جاده‌ای است که طی یک ماه گذشته ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

به گزارش تین نیوز، فلاحی عنوان کرد:حدود  50 روز از تاریخ قرار اجرای نرخ تن کیلومتر ۱۸۲۲ می‌گذرد و 50 روز است که حق مسلم قشر راننده به خاطر بی‌توجهی و عدم تمکین مسئولان استانی به جیب دلالان صنفی واریز می‌شود.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که دشمنان منتظر گل‌آلود کردن آب هستند تا ماهی بگیرند عصبانی کردن جامعه صنفی از طریق فشار بر معیشت آنان  آب ریختن بر آسیاب دشمن نیست؟

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود