(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

 

 

پلیس راه راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.



به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به تعطیلات پایان هفته (تاسوعا و عاشورای حسینی) و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور از سوی پلیس راهور ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می آید:

۱- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ( ۵ شهریورماه) الی ساعت ۶ روز سه شنبه (۱۱ شهریورماه) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج – چالوس

الف – تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

(موج رفت)

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه و پنجشنبه (۵ و ۶ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه (۵ و ۶ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز  جمعه (۷ شهریورماه) از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

ت – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه  (۸ شهریورماه) از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال بصورت یک طرفه خواهد بود.

ث- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف – تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۵ شهریورماه) تا ساعت ۲ روز بعد از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های (۶ تا ۱۰ شهریورماه) الی ساعت ۲ روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

ث – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۸ تا ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه (۸ تا ۱۰ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تبصره: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

۴-محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و سمنان – قائم شهر

تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه (۹ شهریورماه) از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.

۵- محور آستارا- اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه (۶ و ۹ شهریورماه) در محور فوق ممنوع است.

۶-محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه (۶ و ۹ شهریورماه) در محور فوق ممنوع است.

۷-محور سلفچگان – قم ( باند رفت به سمت قم)

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز  یکشنبه (۹ شهریورماه) از محور سلفچگان به سمت قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه تهران – ساوه – سلفچگان است.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود