(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; بهره‌برداری ۷۷ طرح راهداری استان اصفهان آغاز شد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 



بهره‌برداری ۷۷ سامانه حمل و نقل هوشمند و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان روز شنبه با حضور معاون وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شد.



به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهارداشت: این طرح ها شامل ۶۷ سامانه حمل و نقل هوشمند، ۲ تقاطع غیرهمسطح در مبارکه، پروژه ایمن سازی و روشنایی اتوبان ذوب آهن و باند دوم مبارکه - شهرضاست که با حضور عبدالهاشم حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهره برداری رسید.

مهدی خضری ادامه داد: این طرح ها در شهرستانهای تیران و کرون، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و اصفهان افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان افزود: همچنین عملیات اجرایی باند دوم تیران- سامان، لکه گیری و روکش آسفالت محور شهرضا- مبارکه، تقاطع غیرهمسطح منظریه در شهرستان شهرضا، عملیات اجرایی راهدارخانه مرکزی اصفهان،  عملیات نصب باکس های زیرگذر پایانه بار مبارکه و عملیات تقاطع غیر همسطح جرم افشار آغاز شد.

وی با اشاره به بازدید طرح ۶ خطه باند برگشت شهرضا به سمت اصفهان  اضافه کرد: برگزاری نشست  هم اندیشی با تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان از مهمترین برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.

 خضری گفت: بیش از ۶۰ طرح مهم راه‌سازی و روکش آسفالت بزرگراه‌ها و راه‌های شریانی در مناطق مختلف این استان در حال اجراست و  طرح‌های بسیار زیادی با وجود محدودیت‌های منابع و اعتبارات مالی، برای رضایتمندی مردم در سال جاری تعریف شده و در حال اجراست.

استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.  
بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو با ۴۸ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می‌کنند که نزدیک به ۱۰ درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می‌شوند.  
۴۵۹ شرکت حمل و نقل بار، ۶ پایانه حمل بار، ۲۶ پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و ۴۳ مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند.  
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به‌عنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.  
استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود