(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; نوسازی 5 هزار ناوگان باری - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 



قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ستاد و امور استان‌ها و مجلس شورای اسلامی گفت:

5 هزار کامیون طبق قرارداد جدید طی 20 ماه نوسازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی مرداد ماه امسال (25 مرداد) در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه خبر افزود: در حال حاضر65 هزار کامیون فرسوده بالای 30 سال در کشور داریم، 5 هزار کامیون طی سه سال گذشته نوسازی شده است، 5 هزار کامیون هم طبق قرارداد جدید طی 20 ماه نوسازی می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین قرار است قرارداد همکاری با یکی دیگر از سازندگان داخلی برای نوسازی یک هزار دستگاه کامیون از ناوگان جاده‌ای طی 12 ماه به امضا برسد.
امانی گفت: با مشارکت بخش خصوصی تا 10 روز( 15 شهریور)، 200دستگاه کامیون جدید به متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند، تحویل داده می‌شود.
وی عنوان کرد: در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل بار برون شهری، دارندگان کامیون بالای 50 سال در اولویت هستند و پس از آن خودروهای بالای 40 سال و بعد بالای 30 سال در اولویت قرار دارند.
این مقام مسئول افزود: در این طرح 80 درصد قیمت کامیون به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود که سود 18 درصدی دارد اما رانندگان تنها 9 درصد بهره را پرداخت می‌کنند و 9 درصد سود هم به صورت یارانه از سوی دولت تعلق می‌گیرد.
قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص مشکل مالی رانندگان برای خرید کامیون گفت: رانندگان با فروش لاشه خودروی خود و ارائه گواهی اسقاط، در پرداخت 20 درصد اولیه مبلغ کامیون جدید مشکلی نخواهند داشت و مابقی هم تسهیلات با سود 9 درصد دریافت می‌کنند.
به گزارش تین نیوز، امانی عنوان کرد: این طرح مستمر ادامه پیدا می‌کند و با سازندگان دیگری هم قرارداد منعقد خواهد شد.
وی، در خصوص مراحل ثبت نام و نوسازی کامیون فرسوده گفت: ابتدا ثبت نام در این طرح با شروط دارا بودن کارت هوشمند و فعالیت و پیمایش ناوگان و در مراحل بعدی معرفی به بانک و گواهی اسقاط انجام می‌شود که ظرف 20 ماه این ناوگان تحویلداده میشود.

 

منبع تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود