(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

 

پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد

و از مردم خواست قبل از اقدام برای سفر از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) که به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است یا از طریق سایت www.rahvar۱۲۰.ir در جریان آخرین اطلاعات ترافیکی قرار گیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ شهریورماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین  تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج - چالوس نیز  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸روز جمعه ۲۱ شهریورماه تا ساعت ۲ روزهای بعد، از کرج و  ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۱ شهریورماه تا ساعت ۲ روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه تا ساعت ۲ روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد تمام کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهیورماه از محور هراز ممنوع است.

تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

 اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

 

منبع : تین تیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود