(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; از ورود دادستان مریوان به مشکلات مرز باشماق تا دستگیری برخی افراد صنفی در بندرعباس - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

 



تنها چند روز پس از ورود دادستانی بندرعباس به موضوع مشکلات فعالان حمل و نقل کالا در بندرعباس، 

دادگستری مریوان نیز  در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ۱۰ روز گذشته، هشت نفر از افرادی که در محوطه مرز باشماق مخل نظم و امنیت شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش تین نیوز، در حالی که روزهای گذشته برخی رانندگان در شبکه‌های اجتماعی از موارد سرقت و حمله به کامیون‌ها و محموله‌های خود در این مرز خبر داده بودند، دادستانی شهرستان مریوان اعلام کرده است: تامین امنیت و آسایش مردم مهمترین و حساس‌ترین وظیفه حاکمیت بوده و لذا اجازه کوچک ترین تعرض به این حوزه و ایجاد ناامنی را نخواهیم داد.

این در حالی است که در هفته گذشته رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از کشف فساد مالی در پایانه بار بندرعباس و دستگیری تعدادی از مدیران شرکت‌های حمل و نقلی خبر داده بود.

علی صالحی رییس کل دادگستری این استان گفته بود: برخی تخلفات صورت گرفته در روند توزیع بار میان رانندگان کامیون  منجر به شکایات متعددی در این حوزه شده بود.

وی افزوده بود: تخلفات مکرر  در ارتباط با توزیع بار، جعل بارنامه ،تنظیم صوری سند مالکیت کامیون‌ها به نام شرکت‌های حمل و نقل، اخذ رشوه، پولشویی و فرار مالیاتی در این حوزه وجود داشت.

به گفته صالحی تاکنون چندین نفر از اعضای انجمن‌های صنفی و همچنین برخی از مسئولان شرکت‌های متخلف حمل و نقل که در ارتکاب اعمال مجرمانه مشارکت داشته‌اند، دستگیر و بیش از ۱۱۰ کامیون مرتبط با این تخلفات از دریافت خدمات در سامانه حمل و نقل و پنج شرکت حمل و نقل متخلف  نیز از فعالیت و دریافت خدمات منع شده‌اند.

 

منبع:تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود