(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; نحوه تعیین تکلیف نیروهای شرکتی حوزه راهداری با حضور وزیر راه بررسی شد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و طرحی حوزه راهداری بود با حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.



به گزارش تین نیوز از خانه ملت، علی بابایی‌کارنامی روز دوشنبه در تشریح دستور کار جلسه روز دوشنبه کمیته اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه مرحله اول بررسی سوال از وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت که پیش از این در نشست با روسای سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور مطرح شده بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: سوال از وزیر راه و شهرسازی  درباره نحوه تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و طرحی حوزه راهداری بود که از ردیف اعتبارات عمرانی حقوق دریافت می‌کنند.

بابایی‌کارنامی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۶۰۰ نفر در راهداری به این روش حقوق دریافت می‌کنند که وزیر راه و شهرسازی هم این موضوع را قبول داشت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نتیجه نشست کمیته اداری و استخدامی در قالب گزارش در نشست هفته بعد کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی مطرح می‌شود و چنانچه پاسخ وزیر قانع کننده نباشد به صحت ارجاع می‌شود.

 

منبع: تین نیوز

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود