(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; فعالیت های راهداری و حمل و نقل مرز نمی شناسد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست هم اندیشی مسولین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های مازندران و تهران که در محل راهدارخانه گدوک برگزار شد

، عنوان کرد : فعالیت های حوزه راهداری و حمل و نقل مرز نمی شناسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران) ، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، ضمن عرض خوش آمد و خدا قوت به مسولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران ، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و همکاری لازم در جهت رفع موضوعات مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی و مشکلات رانندگان و همچنین عملیات راهداری زمستانی برشمرد و  اظهار داشت : با توجه به اینکه مازندران تنها استانی است که از طریق سه محور شریانی به پایتخت کشور متصل بوده ، لذا هماهنگی و تعامل و همکاری دوسویه مسولین راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان با استان تهران بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: بخش اعظمی از ترافیک و تردد کشور از پایتخت به مازندران بوده و می بایست در خصوص ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده های این استان و استان های همجور نگاه ویژه و ملی انجام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه بر ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته ، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در این نشست نیز خواستار هماهنگی لازم در خصوص نرخ حمل کالا( تن _ کیلومتر ) ، جلوگیری از فرار بار و اضافه تناژ و همچنین توزیع لاستیک به رانندگان شد و تصریح کرد : با مشارکت و همکاری دو سویه  و همدلی بین ادارات کل همجوار می توان بخش اعظمی از مشکلات رانندگان و حوزه حمل و نقل کالاو مسافر را رفع کرد.

مهندس نجفی در این نشست ابراز امیدواری کرد بتوانیم با بهره گیری از تجربیات و تعامل تمامی مدیران و برگزاری جلسات مستمر و ماهانه بستری مناسب برای ارتقاء حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای فراهم کنیم.

وی خاطر نشان ساخت : همکاری و هماهنگی بین ادارات کل استانهای همجوار در ایجاد گشت های جاده ای ( ماشین سبک ) ، استفاده مناسب و بهره داری بهتر از سامانه های هوشمند جاده ای و بانک های اطلاعاتی تردد جاده ای، برگزاری جلسات هماهنگی و تصمیم گیری های مشترک فی مابین  ، منجر به نتایج خوب و موثرتری خواهد شد.

گفتنی است با برنامه ریزی به عمل آمده به زودی نیز نشست هم اندیشی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با استانهای همجوار ( گلستان ، گیلان ، سمنان و البرز ) برگزار می‌شود.

 

منبع: تین نیوز

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود