(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; امکان استعلام‌گیری رانندگان برای تست کرونای مسافران بین‌راهی - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

 مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت:

هدف ما از اجرای این اقدامات قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا است و اگر تخلفی اثبات شود به طور قطع راننده یک سال اجازه کار نخواهد داشت و آن شرکت حمل و نقلی هم تا یک سال تعطیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، داریوش باقرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به محدودیت‌های کرونایی که از ابتدای آذرماه آغاز شده است گفت: همانطور که می‌دانید از اول آذرماه صدور انواع بلیت حمل و نقل عمومی بین شهری منوط بر استعلام تست کرونای افراد است و اگر قبل از اتمام دوره 14 روزه پس از تست کرونای مثبت نسبت به اخذ انواع بلیت اقدام کنند بلیتی برای این افراد صادر نمی‌شود.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود