(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; اجرایی شدن عملیات تعریض جاده چرمشهر در آینده نزدیک - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

به گزارش تین نیوز، حسین توکلی در تشریح آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده چرمشهر به ایسنا گفت:

محور چرمشهر در بخش فشافویه به دلیل وجود ندامتگاه تهران بزرگ و تردد خانواده‌های زندانیان و همچنین خودروهای سنگین نیازمند ایمن سازی بود که با مشارکت فرمانداری و وزارت راه و شهرسازی تعریض این محور در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: طی توافقات صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی محور چرمشهر حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان که ۵۰ درصد این مبلغ از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده فرمانداری ویژه شهرستان ری تخصیص یافته در آینده نزدیک تعریض خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: در حال حاضر پیمانکار این طرح مشخص و این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

منبع:تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود