(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; انجام ۱۸۵۰کیلومتر روکش آسفالت گرم در راه‌های شریانی کشور - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

رضا اکبری ادامه داد: از اول فروردین ماه امسال تا ۳۱ شهریور ماه ،۱۱۶۰ کیلومتر انواع روکش‌های حفاظتی نیز در راه‌های شریانی کشور اجرایی شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وی گفت :این عملیات‌ها شامل فوگ سیل، چیپ سیل، اسلاری سیل و میکروسرفیسینگ بوده است و این در حالی است که علاوه بر انجام عملیات‌های یادشده ، در این مدت در ۱۷۲۱ کیلومتر از راه‌ها نیز ، عملیات لکه‌گیری انجام شده است.

 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین اظهار داشت: اجرای ۹۳۰ کیلومتر عملیات درزگیری نیز از جمله اقداماتی است که در شش ماهه اول امسال در طول راه‌ها و محورهای شریانی کشور اجرا شده است.

 اکبری با اشاره به اینکه به لحاظ تناژ آسفالت اجرا شده، حدود ۲/۳ میلیون تن آسفالت در راه‌های شریانی اجرا شده است، افزود: ارزش ریالی این حجم از اقدامات انجام شده در شش ماه نخست امسال ، حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

منبع :تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود