(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ساماندهی حمل‌ونقل عمومی در کلاچای - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

با هدف ساماندهی حمل‌ونقل عمومی و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ترمینال مسافربری با سرمایه‌گذاری شهرداری و مشارکت بخش خصوصی در شهر ساحلی کلاچای ایجاد می‌شود.


حسین بائوج لاهوتی، شهردار کلاچای در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح اظهار امیدواری کرد: این طرح تا دهه مبارک فجر یا تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت 1500 مترمربع در انتهای منطقه نوده و در کنار مجتمع نگین شمال اجرایی خواهد شد که با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای این ترمینال در نوع خود می‌تواند منحصربه‌فرد باشد و این ترمینال را در استان و از لحاظ رتبه‌بندی در جایگاه خاصی قرار دهد.شهردار کلاچای اظهار کرد: برای این ترمینال ساختمانی به متراژ 650 مترمربع در 5/ 2 طبقه احداث خواهد شد که دارای دفتر مدیریت، دفتر استقرار شهرداری، دفتر کنترل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان، سوپرمارکت، ساندویچی، کافی‌شاپ، فروشگاه، صنایع دستی منطقه، سفره خانه سنتی، سالن انتظار، اتاق کودک و مادر، خوابگاه رانندگان، سرویس بهداشتی، نمازخانه خواهران و برادران، انبار توشه و انبار کالا است.میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ساخت این طرح 10میلیارد ریال است.

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود