(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; برگزاری اولین نشست مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 اولین نشست راهداری زمستانی فارس در سال ۹۵ با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس برگزار شد.


به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، اولین نشست راهداری زمستانی فارس در سال ۹۵ با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، دکتر اکبری مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی و مهندس جمشیدی مشاور معاون راهداری کشور برگزار شد.

سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ابتدای این نشست از آمادگی کامل راهداران فارس برای برگزاری مناسب راهداری زمستانی با وجود مشکلات در ابتدای دوره ادغام خبر داد.

وی ضمن تبریک انتصاب مهندس روشن به‌عنوان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل فارس گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز، برنامه‌ریزی جهت رفع مشکلات احتمالی در راهداری زمستانی، تشکیل شورای همفکری و استفاده از تجارب افراد متخصص و توجه ویژه به پل‌های استان از توصیه‌های به معاون راهداری و از اولویت‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

روشن معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در این نشست با تأکید بر آمادگی کامل برای اجرای هر چه بهتر راهداری زمستانی به تبیین کامل برنامه راهداری زمستانی ۹۵ و بیان مشکلات این بخش پرداخت و خواستار رفع موانع و ارائه راهکار در اسرع وقت شد.

در ادامه دکتر اکبری مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی راهداری کشور با تأکید بر اهمیت راهداری زمستانی و لزوم شهرستان محوری افزود: این ادغام حاصل سال‌ها تلاش و پیگیری و آرزوی بسیاری از افراد بوده است. در ابتدای ادغام شاید مشکلاتی در ساختار اداری به وجود آید که طبیعی است اما در کمتر از دو سال تمام کشور از برکات و فواید این ادغام برخوردار خواهند شد.

جمشیدی مشاور معاون راهداری کشور و مسئول هماهنگی راهداری زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور نیز با تأکید بر شهرستان محوری به‌عنوان سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی گفت: از تمامی راهداران تقاضا داریم که با وجود همه مشکلات درصدد یافتن ایده‌های جدید و ابتکار باشند.

وی با اشاره به اینکه هیچ زمانی را نمی‌توان تصور کرد که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و این دلیلی بر بی‌انگیزه بودن برای انجام ندادن امورات محوله نیست.

در پایان نشست مهندس روشن معاون راهداری به همراه دکتر اکبری و مهندس جمشیدی به بازدید از محورهای مواصلاتی استان فارس و چند راهدارخانه در نقاط برف‌گیر استان پرداختند.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود