(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; حمل‌ونقل تهران همگام با اروپا - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران در اجلاس سالانه كمیسیون حمل‌ونقل اروپا بر حرکت تهران به سوی حمل‌ونقل انسان محور، تأكید كرد.



به گزارش تین‌نیوز، سیدمازیار حسینی که در اجلاس سالانه كمیسیون حمل‌ونقل اروپا که در شهر گانسک کشور لهستان، به‌عنوان یکی از سخنرانان برتر سخن می‌گفت، اظهار داشت: «حمل و نقل انسان محور»، كلیدواژه طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیك شهر تهران است و این کلان‌شهر در سال‌های اخیر به سمت تحقق «حمل‌ونقل انسان محور» گام برداشته و در این مسیر همگام با شهرهای پیشرفته جهان در حال پیشرفت است.
 
وی با اشاره به اهتمام شهرداری تهران در بهبود بخیشدن به وضعیت حمل‌ونقل در کلان‌شهر تهران، افزود: حمل و نقل، جزء لاینفك و ضرورتی گریز ناپذیر زندگی بشری است که به‌عنوان یكی از ستون‌های توسعه پایدار، موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی می‌شود و در جهت تحقق این مهم، تلاش شده است تا در برنامه‌ریزی‌های خود در تهران، سازگاری با شاخص‌های توسعه پایدار را به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهرانحسینی در جمع بیش از 500 نفری از مسئولان و نمایندگان كمیسیون حمل‌ونقل اروپا، مدیران حمل‌ونقل شهری، در این اجلاس، تأكید كرد: در تحقق حمل‌ونقل پایدار، سه بخش اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی، نقش دارند و حمل‌ونقل پایدار به دنبال برقراری تعادل و توازن بین این سه بخش است.

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران، كه به نمایندگی از شهردار تهران در این اجلاس اروپایی شركت نموده بود، با اعلام آمادگی مدیریت‌شهری پایتخت كشورمان برای به اشتراك گذاشتن تجربیات تهران، تصریح کرد: تهران با سازمان‌های بین‌المللی تخصصی مانند انجمن بین‌المللی کلان‌شهرها (متروپلیس)، اتحادیه شهرهای متحد و حكومت‌های محلی و نیز اسكان بشر سازمان ملل همكاری دارد.

وی در پایان سخنرانی خود در این اجلاس كه به میزبانی كشور لهستان و در شهر گدانسک این کشور برگزار شد، حضور تهران در این رویداد اروپایی را نقطه عطفی در تحكیم و تعمیق روابط فی بین تهران و كلان‌شهرهای اروپا دانست و خاطرنشان كرد: «حمل‌ونقل انسان محور» و «حمل‌ونقل پایدار»، مكمل یكدیگر هستند و در تهران، تلاش شده تا نسبت به تحقق این دو بخش تا جای ممكن اقدام شود، كه توسعه پر شتاب مترو در سال‌های اخیر، گواه این مطلب است.

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود