(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; چرا نرخ حمل و نقل جاده‌ای افزایش یافت؟ - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای‌ و پایانه‌های خراسان رضوی درباره علت افزایش قیمت حمل و نقل جاده‌ای، گفت: نرخ حمل و نقل جاده‌ای را کانون انجمن‌های صنفی این حوزه تعیین می‌کنند و تا حدود 15 تا 20 درصد می‌توانند نرخ را افزایش دهند.



ابراهیم نصری اظهار کرد: از ابتدای سال 94 تا شهریور 95 در حوزه حمل و نقل جاده‌ای به مدت 18 ماه افزایش قیمت نداشتیم. در تعطیلات نوروز شاهد افزایش قیمت بودیم که پس از 16 فروردین این نرخ به قیمت قبل خود بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از نظر میزان مسافر، رتبه دوم را در کشور دارد. در بخش حمل و نقل بار نیز جزو 3 استان اول کشور هستیم. استان خراسان رضوی همچنین چهار مرز را در اختیار دارد و جزو استان‌های اول و دوم، در حوزه ترانزیت و صادرات کالا است.


نصری وضعیت حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در مقایسه با کشور، نسبتا مناسب ارزیابی کرد و گفت: البته باید وضعیت این حوزه بهتر شود و یکی از مشکلاتی که در حوزه حمل و نقل به خصوص در بخش بار وجود دارد، فرسوده بودن سن ناوگان است. این موضوع عملکرد وضعیت حمل و نقل را تحت تاثیر قرار می‌دهد و همچین موجب افزایش سوخت و هزینه‌های حمل و نقل می‌شود.

نصری درباره برنامه‌های خود در حوزه حمل و نقل گفت: استفاده از توان بخش خصوصی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از پتانسیل و فرصت فراهم شده در 4 مرز در بخش ترانزیت، نوسازی ناوگان باری و مسافر در جهت بهبود عملکرد و بهره‌وری در بخش حمل و نقل ضروری به نظر می‌رسد.

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود