(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; برندسازی، كیفیت خدمات شركت‌های حمل‌ونقل را افزایش می‌دهد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حمایت از بخش‌خصوصی توانمند در حوزه‌های مختلف اقتصادی و زیربنایی در كشور فرصت مناسبی برای تولید ثروت و ارزآوری دانست.



به گزارش تین‌نیوز، داود كشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در نشست خبری نمایشگاه راهداری، راهسازی، حمل‌ونقل و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران با بیان این خبر گفت: با روند رو به پایان نفت و فرآورده‌های نفتی در آینده باید به دنبال محصولات دیگری برای صادرات بود.

او ادامه داد: بخش دولتی باید اجازه دهد شركت‌های خصوصی و پیمانكاران توانمند در كشور شكل بگیرند و كارفرمایان با تصمیم‌گیری درست در انتخاب پیمانكار براساس كیفیت كار و نه صرفاً براساس نازل‌ترین قیمت پیشنهادی، در واگذاری پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نقش نظارتی داشته باشند.

کشاورزیان با بیان این كه برندسازی شركت‌های حمل‌ونقل مسافربری در ارتقای ایمنی و بهبود كیفی خدمات شركت‌های حمل‌ونقل مؤثر است و صاحبان شركت‌ها برای حفظ اعتبار خود در جهت جلوگیری از تخلفات و رفتارهای غیرقانونی، تلاش می‌کنند، افزود:

با ابلاغ آیین‌نامه جدید تأسیس شركت‌های حمل‌ونقلی، بیش از 2500 شركت حقوقی مستقل، باید در قالب حدود 30 برند معتبر و مشخص فعالیت كنند.

وی افزود: براساس این آیین‌‌نامه ناوگان مسافربری جاده‌ای با شركت‌ها و شعبه‌های هم نام در سراسر كشور همكاری كرده و تحت نظارت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با ارتقای كیفیت خدمات، جایگاه اصلی خود را در هر برند پیدا می‌كنند.

كشاورزیان با تأكید بر این كه باید بخش‌خصوصی توانمند در فعالیت‌های اقتصادی و زیربنایی بیشتر فعال گردد، افزود: بخش دولتی با حمایت از بخش‌خصوصی و پیمانكاران توانمند، موجبات تولید ثروت و ارزآوری در كشور را فراهم می‌كند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح نوبت‌دهی مجازی ناوگان باری در استان هرمزگان، اظهار داشت: هر سال بخش قابل توجهی از كالاها در پایانه بندرعباس جابه‌جا می‌شود كه به دلیل كاهش میزان ورودی كالا طی سال‌های اخیر مدت توقف آن‌ها گاهی اوقات به 10 الی 12 روز افزایش می‌یافت، از این رو پس از بررسی مشكلات رانندگان كامیون، سامانه نوبت‌دهی مجازی در پایانه بندرعباس راه‌اندازی شد كه براساس آن رانندگان می‌توانند با ارسال پیامك به سامانه اقدام به دریافت نوبت نمایند و در مقابل سامانه نیز از طریق پاسخ پیامكی، نوبت آن‌ها جهت بارگیری را اعلام می‌كند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به استقبال رانندگان از اجرای این طرح، افزود: اجرای این سامانه در بندر بوشهر نیز پیش‌بینی شده است و رانندگان می‌توانند نوع بار و اولویت مقصد خود را از طریق این سامانه مشخص كنند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت بودجه راهداری در كشور اشاره كرد و افزود: نگهداری راه‌های شریانی از محل منابع ملی و راه‌های غیرشریانی از محل منابع استانی تأمین می‌شود كه سالیانه حدود 7 تا 8 هزار میلیارد تومان مورد نیاز است، در حالی كه طی 9 ماهه سال‌جاری 125 میلیارد تومان پرداخت شده و یك هزار میلیارد تومان نیز از اسناد خزانه تخصیص داده شده است.

كشاورزیان با بیان این كه تا پایان سال‌جاری مجموع سامانه‌های كنترل سرعت در سطح راه‌های شریانی كشور به حدود یك‌هزار دستگاه افزایش می‌یابد، افزود:
از سال گذشته تا كنون تاكنون 670 سامانه ثبت تخلفات و دوربین‌ كنترل سرعت در راه‌های شریانی كشور نصب شده است كه از این تعداد در هفته‌های آتی 500 دستگاه رسماً به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود