(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; توسعه شرکت‌های حمل‌ونقلی با نرم‌افزار «کاوش فردا» - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

نرم‌افزار حمل‌ونقل «کاوش فردا» با توجه به افزایش گستره تجارت و کاهش تأثیر فاصله مکانی میان خریدار و فروشنده به واسطه ظهور تکنولوژی‌های نوین هم‌چون تجارت الکترونیک، بالا رفتن حجم سفارشات و اهمیت دقت و سرعت فعالیت شرکت‌هایی که مسئولیت حمل‌ونقل کالاهای مورد تجارت را به عهده دارند، به وجود آمد.



به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، تعداد بالای فرآیندهای بارگیری، انتقال و تحویل کالاها از مبدأ‌های متنوع به مقاصد مختلف نیاز به کنترل و اشراف دقیق توسط مدیران و مسئولین امور اجرایی دارد که سیستم‌های دستی و سنتی به دلیل سرعت و دقت پایین به طور حتم پاسخگوی نیازهای این نوع شرکت‌ها نخواهد بود.

در همین راستا طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار حمل‌ونقل که توانایی اتوماسیون فرآیند مدیریت و برنامه‌ریزی و هم‌چنین گزارش‌گیری از اطلاعات وارد شده را با سرعت و دقت بالایی انجام دهد ضروری به نظر می‌رسد.
 
شرکت‌های حمل‌ونقل به دلیل فرآیندهای بالای بارگیری، انتقال کالاها از مبدأها به مقاصد گوناگون نیاز به ابزاری قدرتمند جهت کنترل فرآیندهای اجرایی دارند. برخی از شرکت‌ها جهت مدیریت این فرآیندها به راهکارهای سنتی یا دستی روی می‌آورند که قطعا پاسخ‌گوی نیاز آنها نخواهد بود به همین جهت وجود یک نرم‌افزار حمل‌ونقل قدرتمند جهت اتوماسیون فرآیند مدیریت، برنامه‌ریزی و گزارش‌گیری با سرعت و دقت بالا ضروری است.

خسارت‌های اتمام Free Time، هزینه دموراژ، هزینه انبارداری، عدم اطلاع به موقع از اتمام اعتبار مدارک ماشین‌ها و راننده‌ها، عدم اطلاع از لیست ماشین‌ها، عدم اطلاع از راننده‌های آماده، عدم دسترسی ساده به مدارک و مستندات، هزینه زیاد ناشی از تلفن فکس جهت ارتباط دفاتر با یک‌دیگر، عدم پشتیبانی از نرم افزار حسابداری و ... بخشی از چالش‌های فعلی پیش‌روی شرکت‌های حمل‌ونقل است.

در همین راستا گروه نرم‌افزاری «کاوش فردا» ارائه‌دهنده تخصصی نرم‌افزار حمل‌ونقل و نرم‌افزارهای حسابداری در تلاش است تا چالش‌های پیش‌روی شرکت‌های حمل‌ونقل را مرتفع کند.

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود