(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; تخلیه و بارگیری ۵۱۲ هزار تن کالا در بندر نوشهر - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با اجرای سامانه رسوبگیر در بندر نوشهر خبر داد.



به گزارش تین‌نیوز، سیاوش رضوانی با تشریح عملکرد ۹ ماهه اداره کل افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته DSS سازمان بنادر و دریانوردی با احداث سامانه رسوب‌گیر بندر نوشهر موافقت کرد و بدین منظور اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال اختصاص داد.

وی احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی را از دیگر اولویت‌های اداره کل برشمرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری و اهتمام جدی مسئولان شهرستانی و استانی و حمایت‌های مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی توافق خوبی در این زمینه حاصل شد.

رضوانی با بیان اینکه طی نه ماهه سال جاری ۵۱۲ هزار تن کالا در بندر نوشهر تخلیه و بارگیری شد گفت: تعداد کشتی وارده به بندر نوشهر در این مدت ۱۷۹ فروند بوده است.

وی تکمیل سیلوهای غلات در حال ساخت در بندر نوشهر را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برشمرد و افزود: با تکمیل این پروژه‌ها در سال آینده ۴۵ هزار تن به ظرفیت سیلوی غلات بندر نوشهر اضافه خواهد شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران موضوع ساماندهی سواحل را از دیگر دغدغه‌های جدی خود در راستای اجرای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان و گفت: خوشبختانه با اقدامات قاطع دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان در زمینه قلع و قمع سازه‌های غیر مجاز ساحلی، طی دو سال اخیر تجاوز به حریم ساحلی به طور چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، وی همچنین از امضای تفاهم نامه برای ساخت مخازن فرآورده های نفتی و روغن خوراکی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال خبر داد و ابراز امیدواری کرد با انعقاد قرارداد و اجرایی شدن این پروژه‌ها، شاهد توسعه بیش از پیش بندر با سابقه نوشهر باشیم.

 

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود