(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی به صورت روان ادامه دارد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه، تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت روان ادامه دارد،

گفت: با توجه به اینکه در برخی از راه‌های مواصلاتی استان جوی مه‌آلود حاکم بوده و منجر به کاهش دید شده، از این رو ضروری است رانندگان موارد ایمنی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه، رانندگی تدافعی و همچنین با استفاده از چراغ مه شکن رانندگی کنند.
 
داریوش باقرجوان با اعلام این مطلب اظهار کرد: شرایط در محورهای مواصلاتی استان آزاد بوده و ترافیک در تمامی محورها به صورت روان ادامه دارد، اما رانندگان باید توجه کنند که در ایام زمستان شرایط رانندگی با فصول دیگر سال متفاوت بوده، از این رو رانندگان باید نکات ضروری را رعایت کنند.

وی با تاکید بر وضعیت مه‌آلود برخی از جاده‌ها و مسیرها، خاطرنشان کرد: برخی از محورهای استان همانند، محور عجب‌شیر و به ویژه محدوده‌ی قارقا بازاری مه‌آلود بوده و از این رو عدم توجه رانندگان به رعایت فاصله‌ی طولی مناسب و سرعت مطمئنه باعث کندی حرکت در این محورها شده است، از این رو از مردم تقاضا می‌شود که در چنین مواقعی نکات توصیه شده را به کار گیرند.

وی بیان کرد: رانندگان به ویژه باید در گردنه‌های کولاک‌گیر نکات ایمنی را رعایت کرده و تجهیزات لازم را نیز در اختیار داشته باشند و همچنین به همراه داشتن زنجیر چرخ و آموزش نحوه‌ی استفاده از آن نیز در ایام زمستان بسیار ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص وضعیت راه‌های روستایی نیز تاکید کرد: با تلاش‌های راهداران و امدادگران جاده‌ای تمامی مسیرهای روستایی به نوعی بازگشایی شده و مسیر 10 راه روستایی نیز در حال بازگشایی است و امید است که تا دو ساعت این مسیرها نیز بازگشایی شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد به دلیل کولاک برخی از راه‌ها مجددا مسدود شوند، از این رو امدادگران جاده‌ای همواره در حال آماده باشد هستند تا اقدامات لازم را انجام دهند، مردم نیز همواره باید به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

منبع : تین نیوز

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود