(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; خرابی تریلی در فرشته ترافیک شمال تهران را سنگین کرد - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین برخی از معابر شمالی تهران به دلیل خرابی یک دستگاه تریلی در تقاطع خیابان ولیعصر و فرشته خبر داد.


 
سردار علی شریفی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: حوالی ساعت 5 صبح امروز یک دستگاه تریلی در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع خیابان فیاضی دچار نقض فنی شده و در خیابان متوقف شد.

وی با بیان اینکه این تریلی همچنان در محل بوده و تلاش‌ها برای جابه‌جا کردنش ادامه دارد، اظهار کرد: در پی خرابی این تریلی ترافیک سنگینی در معابر اطراف این محدوده و همچنین بزرگراه‌های چمران و مدرس و خیابان ولیعصر (عج) ایجاد شده است، همچنین خیابان فرشته نیز مسدود شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه مسیر خیابان شریعتی به عنوان خیابان جایگزین در نظر گرفته شده، گفت: عوامل پلیس راهور در محل حضور داشته و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.
همچنین دستگاه‌های مربوطه نیز در حال رفع مشکل نقض فنی و بازگشایی مسیر هستند.

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود