(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; بارنامه و صورت‌وضعیت ناوگان عمومی کالا و مسافر کنترل می‌شود - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در جلسه هماهنگی امور حمل‌ونقل استان در حضور فرمانده هان پلیس‌راه گفت: کنترل بارنامه‌ها از وظایف مهم این اداره کل و تضمین‌کننده ایمنی است.


 
به گزارشز روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری در جلسه هماهنگی امور حمل‌ونقل جاده‌ای که با حضور فرمانده‌هان پلیس‌راه استان، معاونین، رؤسای راهداری شهرستان‌ها و کارشناسان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد؛ ضمن تأکید بر نظارت و کنترل بارنامه حمل کالا و صورت‌وضعیت ناوگان مسافربری عمومی بیان کرد: این نظارت‌ها در راستای افزایش ایمنی است که جز با همکاری مجموعه پلیس‌راه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی هدف از نظارت و کنترل بارنامه‌ها و صورت‌وضعیت ناوگان کالا و مسافر را ارتقاء سطح ایمنی جاده‌ای و افزایش درآمد ناشی از عوارض بارنامه‌ها اعلام کرد و افزود: اخذ بارنامه یعنی داشتن شرایط و ضوابط تعیین شده لازم برای حمل کالا و برای حمل هر نوع باری ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: صدور بارنامه با کنترل کارت هوشمند، معاینه فنی وسیله نقلیه و تأیید مدیران فنی و هم‌چنین ثبت مشخصات بار، تناژ، مشخصات فرستنده و گیرنده، وضعیت بیمه، پرداخت عوارض بارنامه و ثبت سایر موازین قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: پلیس با کنترل بارنامه از وضعیت حمل کالا مطلع و مطمئن خواهد شد و در صورتی که راننده‌ای بدون بارنامه اقدام به حمل بار کند مرتکب تخلف و ضمن متوقف شدن وسیله نقلیه توسط پلیس‌راه؛ جهت تعیین وضعیت به اداره کل معرفی خواهد شد.

وی در زمینه جابه‌جایی مسافرین با ناوگان عمومی برون‌شهری نیز بر صدور صورت‌وضعیت تأکید کرد و افزود صورت‌وضعیت برای اتوبوس نیز پس از اطمینان از سالم بودن اتوبوس و کنترل کارت هوشمند و سایر مدارک راننده و هم‌چنین ثبت‌نام کلیه مسافرین صادر می‌شود.

رودباری گفت: هدف اصلی دقت مسئولین این اداره کل و همکاری چشمگیر پلیس در این زمینه افزایش ایمنی در سفرهای جاده‌ای است در خصوص کنترل بارنامه‌ها نیز علاوه بر هدف ارتقاء ایمنی اخذ عوارض نیز دارای اهمیت است چرا که بخشی از این عوارض مجدد صرف نگهداری راه‌ها، نصب علائم ایمنی و توسعه شبکه راه می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه استان نیز ضمن بیان اهمیت نظارت و کنترل رانندگان گفت پلیس‌راه خود را جدا از مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نمی‌داند و در کنترل بارنامه‌ها و صورت‌وضعیت ناوگان مسافربری عمومی از حداکثر توان خود استفاده می‌کند.

سرهنگ عزیزی به کنترل کامیون‌های حامل اضافه‌بار اشاره کرد و گفت: سیستم‌های توزین در حال حرکت سرعت کار را افزایش و مانع توقف غیرضروری رانندگان است، به روز رسانی و استفاده از تکنولوژی ما را در این زمینه یاری خواهد کرد.

منبع: تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود