(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; جدیدترین وضع تولید خودروهای سنگین - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

                                دی‌ماه امسال تولید انواع کامیون در خودروسازان داخلی به‌طور میانگین 2/ 115 درصد افزایش یافت.

در این مدت تولید انواع کامیون در ایران خودرو دیزل با رشد 6/ 609 درصدی همراه بوده و از ۵۲ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۳۶۹ دستگاه رسید. تولید انواع کامیون در سروش دیزل مپنا نیز صعودی بوده و به ۱۳۲ دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در زامیاد نیز افزایش یافته و به ۱۴ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع کامیون در سایپا دیزل نیز مانند ایران خودرو دیزل صعودی بوده و با رشد 6/ 58 درصدی از ۱۴۵ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۲۳۰ دستگاه افزایش یافت. تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز افزایش یافته و از صفر دستگاه در دی‌ماه ۱۳۹۴ به ۸۳ دستگاه افزایش یافت. دی‌ماه امسال تولید این محصولات در گروه بهمن هم با رشد 1/ 27 درصدی همراه بوده و از ۴۵۸ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۵۸۲ دستگاه رسید. همچنین تولید انواع کامیون در تیراژه دیزل نیز ۵۰ درصد رشد داشته و از 6 دستگاه در دی‌ماه ۱۳۹۴ به ۹ دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در ماموت نیز با افزایش 6/ 121 درصدی همراه بوده و از ۵۱ دستگاه در دی‌ماه سال گذشته به ۱۱۳ دستگاه رسید.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود