(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; بازدید مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از آزادراه میاندوآب- بوکان - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

             

     

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کنارگذر بوکان جهت تسریع در روند اجرایی پروژه نسبت به مشکل رفع معارضین و تملک اراضی پروژه دستورات لازم را صادر و اظهار امیدواری کرد

تا با تزریق منابع جدید به پروژه این مشکل به زودی رفع شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیرالله خادمی  در سفر به استان آذربایجان شرقی از بزرگراه میاندوآب– بوکان و کنارگذر بوکان بازدید و از نزدیک بر روند اجرای آن نظارت کرد.

وی در جریان بازدید از روند احداث باند دوم بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه  از  قطعه میاندوآب- بوکان بازدید کرد و گفت:‌ این قطعه به طول 52 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 52 درصدی در حال انجام است که 18 کیلومتر آن در حد دولایه آسفالت بیندر تکمیل و زیر عبور ترافیک است.

معاون وزیر راه و شهرسازی این بزرگراه را بخش مهمی از کریدور غرب کشور دانست و افزود:‌ این محور از لحاظ ترافیک ترانزیتی و اتصال شمال به جنوب کریدور غرب کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و  موجب رونق تجارت و گردشگری برای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه می‌شود.

وی افزود:‌ این محور از شهر میاندوآب در استان آذربایجان غربی شروع و با عبور از استان‌ کردستان در نهایت به استان کرمانشاه متصل می‌شود.

خادمی در این بازدید همچنین از روند احداث کنارگذر بوکان بازدید کرد و خاطر نشان ساخت: جهت تسریع در روند اجرایی پروژه نسبت به مشکل رفع معارضین و تملک اراضی پروژه رسیدگی شده است و با تزریق منابع جدید به پروژه این مشکل به زودی رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه طول این کنارگذر را 15 کیلومتر عنوان و افزود:‌ پیشرفت فیزیکی این پروژه 54 درصد است .
این آزادراه حمل‌ونقل کالا را به کشورهای، ارمنستان، ترکیه و آذربایجان آسان‌تر خواهد کرد.

 

منیع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود