(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; تاکید بر عبور از جاده قدیم استهبان و محور نیریز- خیر - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ادامه انسداد ۱۲ کیلومتر از بزرگراه استهبان-نیریز به دلیل رانش زمین در گردنه توبش خبر داد

و گفت: رانندگان باید از جاده قدیم استهبان و محور نیریز-خیر استفاده کنند.
 
علیرضا سیاهپور، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: از روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ترک‌های جزیی در جاده کوهستانی محور استهبان-نیریز محدوده گردنه توبش مشاهده شد و نیروهای راهداری با استقرار در محل، جاده را زیر نظر داشتند. به تدریج در روزهای آتی با توسعه ترک‌ها مواجه شدیم تا اینکه از سوم اسفند ترک‌های جاده بازتر شد و ناچار شدیم درزها و کانال بتنی را پرکنیم.

سیاهپور ادامه داد: عصر جمعه ششم اسفند ترک‌ها عمیق‌تر شد به طوری‌که با اخلاف سطح در روسازی مواجه شدیم و ناچار شدیم از شنبه هفتم اسفند یک باند از بزرگراه استهبان به نیریز را مسدود کنیم. شتاب تخریب باز هم بیشتر شد تا اینکه یکشنبه هشتم اسفند جاده شکسته شد و علاوه بر لاین برگشت ناچار شدیم لاین رفت را نیز ببندیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تصریح کرد: شامگاه هشتم اسفند جاده نشست کرد و هنوز انسداد محور ادامه دارد و رانندگان باید از جاده قدیم استهبان و محور نیریز-خیر استفاده کنند.

وی گفت: اکنون ۱۲ کیلومتر از بزرگراه استهبان- نیریز به دلیل رانش ۳۰۰ متری در منطقه کوهستانی گردنه توبش مسدود است و برای رفع خسارت و بازسازی جاده به بیش از دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

سیاهپور افزود: در مدت انسداد مسیر تنها یک خودرو به توصیه‌های راهداری و پلیس راه توجه نکرد و درچاله افتاد که خوشبختانه با خسارت جانی روبه‌رو نشد.

 

منبع : تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود