(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php';(!defined('JSN_PATH_TPLFRAMEWORK')) { require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/jsntplframework.defines.php'; require_once JPATH_ROOT . '/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/loader.php'; ◄ آسیب تعطیلی مشاغل خدماتی به حمل‌ونقل بار جاده‌ای - pgtir.ir

بازدید از سایت قدیم(کلیک کنید)


www.pgtir.com

 

 

 چند تن از فعالان حمل و نقل جاده ای با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کردند این طرح در مشاغل خدماتی که شامل تعمیرگاه ها، قطعه فروشان و رستوران ها و... می شود برای رانندگان مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است.

به گزارش تین نیوز، با اوج‌گیری ویروس کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی کرونا اجرا شد و طبق ان اکثر اصناف غیرضروری مجبور به بستن مغازه‌های خود شدند.

علیرضا سمنانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته هیچ‌گونه محدودیت تردد برای کامیون و ماشین‌های سنگین اجرایی نشد و فعالیت این صنف در اوایل سال برخلاف سال‌های گذشته برقرار بود.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا همزمان با افزایش بار در بنادر و پر شدن ظرفیت بندرها راننده‌ها مجبور به فعالیت شدند.

سمنانی با انتقاد از وضعیت حاکم بر کشور گفت: اما آنچه برای رانندگان معضل شده است، تعطیلی مشاغل خدماتی ازجمله قطعه فروشان و تعمیرگاه‌ها است.

وی افزود: اگر مشکلی برای رانندگان در طی مسیر ایجاد شود، راننده یا باید صبر کند تا چند روز بگذرد و بعد مکانیک بیاید و مشکل را برطرف کند و یا ماشین را به شهرستان خود منتقل و در آنجا تعمیرات آن را انجام دهند.

همچنین کوروش فلاحی دیگر فعال حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای طی تماسی با خبرنگار تین نیوز گفت: رانندگان برای سفرهای خود تا جایی که امکان‌پذیر است امکانات را از خانه برای خود مهیا می‌کنند زیرا در مسیر هیچ‌گونه خدماتی برای رانندگان وجود ندارد

منبع:  تین نیوز

قبول حمل کالا به تمام نقاط ، مشاوره و سفارش خدمات
تلفن
55274040 - 021
6 و 55272425 - 021
فکس
55271871 - 021
موبایل
09122804444
09121022633
نشانی
تهران، جاده خاوران، جنب پمپ بنزین آزادگان

کارفرمایان محترم می توانند قبل از سفارش حمل ،از مشاوره متخصصین شرکت بهره لازم را کسب نمایند

ایمن ترین و کم هزینه ترین به همراه مدیریت زمان برای محموله ها به مشتریان پیشنهاد می شود